PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy - handlowiec -> logistyk - dylematy (długie)

  • 1. Data: 2007-07-08 16:01:00
    Temat: zmiana pracy - handlowiec -> logistyk - dylematy (długie)
    Od: "Reverend Maynard" <vandariel@_wytnij_wp.pl>

    Witam.

    Odkąd pamiętam, pracuję w - jak to się śmiesznie mówi - służbach
    handlowych (rozmaite stanowiska stacjonarne i "terenowe"). Pracodawcy
    mnie doceniają, lubią, etcaetera, etcaetera - podobno się sprawdzam.

    Każda moja zmiana pracodawcy była kroczkiem do przodu jeśli chodzi
    o finanse i ogólną kulturę zatrudnienia. Mam jednak dość pracy w handlu,
    zabija mnie to psychicznie i fizycznie; założę się, że zasadniczo skraca
    życie ;-)

    Chcę kształcić się podyplomowo i zdobyć jakikolwiek fach (wcześniej
    pełne studia humanistyczne, praca w sprzedaży to wynik predyspozycji i
    doświadczenia, a nie kwestia edukacji). Wybrałem logistykę, bo mam
    ciągoty analityczne i doskonałe zaplecze w wiedzy "informatycznej".

    Studia zacząłbym na jesieni, a już dziś mogę aplikować na stanowisko w
    strukturach mojej firmy, w innej jednostce - pospolite stanowisko w dziale
    logistyki. Byłby to krok wstecz jeśli chodzi o finanse; nie wiem, czy płaca
    utrzymałaby się na poziomie mojej obecnej podstawy.

    Zarabiam niestabilnie, między ok 1700 netto (podstawa) a 2900 netto.

    Liczę, że po roku podyplomówki i zdobyciu doświadczenia w dziale logistyki
    w obecnej, renomowanej firmie, moje wynagrodzenie mogłoby wynosić
    stabilne 2500 netto (region - Łódź).

    Realne? Aplikować? Jest sens zdobywać doświadczenie na wyrobniczym
    stanowisku i jednocześnie uczyć się podyplomowo, jeśli chodzi o dziedzinę
    logistyki? Sądzicie, że osiągnę zamierzony efekt już po roku, czy potrwa to
    dłużej?

    Dziękuję za wszelkie pomocne opinie i sugestie.

  • 2. Data: 2007-07-08 16:19:20
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Hm , w takim przypadku nie studia robią z ciebie fachowca lecz doświadczenie
    .

    Jeśli dostaniesz się do tego działu , to może się okazać
    ich większość pracowników to absolwenci np. marketing, ochrona środowiska
    czyli tacy sami jak Ty teraz ,
    ludzie sprawdzajacy się na swoim stanowisku.

    Często uczetnictwo w szkoleniu - kursie daje większą wiedzę niż kilka lat na
    uczelni.

    Osoby myślące o studiach kierunowych czesto myślą o kierowniczych
    stanowiskach , a nie o pracy ... w dziale .

    życzę powodzenia

    decyzja ciężka i należy do Ciebie .
    (za mało szczegółów aby cokolwiek zasugerować)

    rafal