PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatki dla pracownika

  • 141. Data: 2009-06-15 12:42:53
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Emka" napisał:
    > Wiesz co, Twoja pisanina brzmi mniej więcej tak "A jest niby takiego
    > skomplikowanego w medycynie? Po co jakieś studia czy dyplomy? Ja sam sobie
    > potrzebne mi są żadne durne certyfikaty"

    po pierwsze to nie porównujmy księkowosci do medycyny, matematyki, czy
    filozofi:O)

    dwa to po kiego są te certyfikaty z księgowosci, czy nawet z tej twojej
    medycyny?
    czy nie po to żeby "kolesie" mieli pracę, a inni zdolni z poza rodzinki
    wyjeżdzali za granicę?
    powiedz mi co daje klientowi ten certyfikat, skoro taki księgowy, czy lekarz
    majacy te certyfikaty i tak zadnej odpowiedzialności z tego tytułu nie
    ponosi?:O)

  • 142. Data: 2009-06-15 12:47:09
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > Tobie to pewnie nie. Będziesz miał świetne samopoczucie.
    > Ale w rzetelność Twoich ksiąg to ja będę wątpił.

    ty to sobie możesz:O) ważne że US w moją zetelnosć nie wątpi:O)
    poza tym nawet jak bym był nieżetelny to sam odpowiadam za swoją
    nierzetelność i nie widzę sensu odpowiadania za cudzą nieżetelnosć (nieważne
    czy ten ktoś ma certyfikaty czy nie, dopuki sam za swoją nierzetelnosć nie
    będzie odpowiadał!:O)

  • 143. Data: 2009-06-15 15:46:56
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w wiadomości

    > po pierwsze to nie porównujmy księkowosci do medycyny, matematyki, czy
    > filozofi:O)

    Rozumiesz co to jest analogia? Chyba nie bardzo.
    Porównujesz prowadzenie KPiR do pełnej księgowości, a to mniej więcej jak
    porównanie samoleczenia ziółkami do medycyny albo majsterkowania przy
    biureczku do budowy wiaduktu kolejowego.

    > powiedz mi co daje klientowi ten certyfikat, skoro taki księgowy, czy
    > lekarz majacy te certyfikaty i tak zadnej odpowiedzialności z tego tytułu
    > nie ponosi?:O)

    A kto powiedział, że nie ponosi? Sam takie idiotyzmy wymyślasz?

    E.

  • 144. Data: 2009-06-15 15:48:55
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > ty to sobie możesz:O) ważne że US w moją zetelnosć nie wątpi:O)

    Do czasu pierwszej kontroli :>

    E.

  • 145. Data: 2009-06-15 18:19:12
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Emka" napisał:
    > Porównujesz prowadzenie KPiR do pełnej księgowości, a to mniej więcej jak
    > porównanie samoleczenia ziółkami do medycyny albo majsterkowania przy
    > biureczku do budowy wiaduktu kolejowego.

    może faktycznie czegoś nie rozumiem, więc mnie oświeć i wyjaśnij co
    nieco?:O)

    > A kto powiedział, że nie ponosi? Sam takie idiotyzmy wymyślasz?

    pewnie znowu czegoś nie rozumiem, ale na szczeście jest Emka i mi wszystko
    wyjaśni:O)
    wiec powiedz mi jaką odpowiedzialnosć ponosi taka firma zajmująca się
    prowadzeniem księgowości i do jakiej wysokości?:O)

  • 146. Data: 2009-06-16 07:57:17
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > może faktycznie czegoś nie rozumiem, więc mnie oświeć i wyjaśnij co
    > nieco?:O)

    A po co? Przecież jesteś najmądrzejszy ze wszystkich, więc sam sobie
    odpowiedz.

    > wiec powiedz mi jaką odpowiedzialnosć ponosi taka firma zajmująca się
    > prowadzeniem księgowości i do jakiej wysokości?:O)

    Jak wyżej.
    A nie udzielam takich informacji za darmo.
    I EOT, bo dyskusje z trollem zupełnie mnie nie interesują.

  • 147. Data: 2009-06-16 15:11:54
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Emka" napisał:
    > A po co? Przecież jesteś najmądrzejszy ze wszystkich,

    uff, a już myślałem ze to ty jesteś mądrzejsza:O)

    > A nie udzielam takich informacji za darmo.
    > I EOT, bo dyskusje z trollem zupełnie mnie nie interesują.

    czyli jak myślałem że nic nie masz do powiedzenia, bo głupa baba pewnie
    jesteś , ktura lubi wcisnać swój nos i swoje pińć groszy w nieswoje sprawy,
    nie mając nic do powiedzenia!:O(

  • 148. Data: 2009-06-20 19:35:02
    Od: Uno <u...@t...pl>

    Kviat pisze:
    > Już od dłuższego czasu piszę ironicznie tylko tego nie załapałeś.
    > A od momentu tych pasożytów (moje ulubione) już byłem pewien, że
    > rozmawiam z doświadczonym ekspertem (pełne 10 lat doświadczenia -
    > brawo!) i zabawa stała się jeszcze lepsza.
    >
    > Na swoje jubileuszowe, okrągłe 11-te urodziny wspomnij ten wątek i się
    > uśmiechnij.

    Nie no gosciu teraz to pojechales. Coz za swietna i wyrafinowana ironia,
    mistrzostwo podstepu i intrygi. Nikt sie nie polapal oprocz ciebie. Moje
    gratulacje.