PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trzymiesięczny okres rozliczeniowy.

  • 1. Data: 2009-06-08 10:34:18
    Temat: Trzymiesięczny okres rozliczeniowy.
    Od: e...@o...pl

    Witam

    Mam takie pytanie. Czy jeśli pracuję na 3/4 etatu a firma ma 3 miesięczny okres
    rozliczeniowy to oznacza to że podstawową pensję dostanę dopiero za 3 miesiące?
    wiem już że do 3 miesięcy powinienem dostać wynagrodzenie za ewentualne
    nadgodziny jeśli będę miał więcej nadgodzin niż możliwości dni urlopu-
    teoretycznie oczywiście. Bo zazwyczaj za pewne jest tak że firma wysyła na urlop
    w zamian za nadgodziny. Interesuje mnie jak się ma sprawa w sklepach
    "Biedronka". Proszę o Pomoc i odpowiedzi. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-08 17:27:18
    Temat: Re: Trzymiesięczny okres rozliczeniowy.
    Od: "aga" <a...@o...pl>

    > Mam takie pytanie. Czy jeśli pracuję na 3/4 etatu a firma ma 3 miesięczny
    > okres
    > rozliczeniowy to oznacza to że podstawową pensję dostanę dopiero za 3
    > miesiące?

    Pensje otrzymasz w terminie w jakim jest to określone w Regulaminie Pracy, z
    którym Pracodawca miał obowiazek zapoznać Cie podczas zatrudniania.
    Okres rozliczeniowy dotyczy planowania harmonogramu czasu pracy.

  • 3. Data: 2009-06-15 11:47:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Mon, 08 Jun 2009 12:34:18 +0200, e...@o...pl zakodowal:

    >oznacza to że podstawową pensję dostanę dopiero za 3 miesiące?

    Art. 85.
    § 1. Wypłaty wynagrodzenia za pracę dokonuje się co najmniej raz w
    miesiącu, w stałym i ustalonym z góry terminie.

    Trzymiesięczny okres rozrachunkowy dotyczy uśrednienia czasu pracy - w
    jednym możesz mieć więcej godzin, w drugim mniej - ważne, żeby w
    każdym kwartale średnio było 3/4 etatu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded