PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 61. Data: 2004-02-26 22:09:51
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Lesio5 <I...@w...pI> naskrobał:

    > Nie zagląda, ale aktywnie uczestniczy własnymi postami obrażając
    > inych. Takiego pracownika powinno sie natychmiast wywalić.
    > Już mam już takich kilku 'pracowitych' na rozkładzie. A świństwem jest
    > okradanie pracodawcy z należnego mu czasu.

    Ale to sprawa jego i jego pracodawcy. Ja nie próbuję być bardziej święty od
    papieża, bo i mi zadarzało się w pracy pisać na grupy, gdy miałem wolną
    chwilę. Nikomu z tego powodu nie stała się krzywda i nikt na to krzywo nie
    patrzył.
    Poza tym pamiętam podobną historię, która zdarzyła się jakiś czas temu na
    innej grupie i nie skończyła się miło.

    > A ty reprezentujesz typowo polską mentalność.

    Bo nie lubię donosicielstwa? Myślę, że właśnie dzięki temu _nie_
    reprezentuję tej typowej mentalności dopieprzania komuś, "bo ma za dobrze".

    Chryste, w życiu bym nie pomyślał, że będę kiedyś bronił Bonika Kujanego ;)

    --
    Addy 2.0 | http://addy.home.pl
    Remember my name!

  • 62. Data: 2004-02-26 22:27:01
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Lesio5 wrote:

    > Szanowny Panie Prezesie
    >
    > Informuję pana uprzejmie,

    "Patrzcie dzieci, tak wygląda kapuś"
    (cytat z filmu "Alternatywy 4")

  • 63. Data: 2004-02-27 06:32:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "-addy-" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to sprawa jego i jego pracodawcy.

    To ci sie tylko tak zdaje. Popieram Lesia5 i jestem zly na niego. Bo mnie w
    donosie uprzedzil. Sam bym to zrobil.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 64. Data: 2004-02-27 06:34:10
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu> napisał w wiadomości

    > "Patrzcie dzieci, tak wygląda kapuś"

    Patrzcie dzieci, jak wygląda anonim, który się wstydzi podpisać. Kolejny
    'odważny'.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 65. Data: 2004-02-27 07:54:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >dziwne ze _tego_ nie skomentowal :)))
    A co TO jest, że wymaga komentowania ?

  • 66. Data: 2004-02-27 07:56:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Z przyjemnością. Jutro będe przejeżdżał przez Katowice. Chetnie wpadnę do
    >prezesa na Józefowską 81. Do jutra chłopcze, przygotuj się na ostry skok.
    >Na bruk.
    Strach się bać

  • 67. Data: 2004-02-27 08:05:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >prezesa na Józefowską 81. Do jutra chłopcze, przygotuj się na ostry skok.
    >Na bruk.
    Ooo, nie zauważyłem. Żenujące ! Na razie jest tak, że to JA CIEBIE mogę wyrzucić
    na bruk

  • 68. Data: 2004-02-27 08:11:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Nie zagląda, ale aktywnie uczestniczy własnymi postami obrażając inych.
    Masz jakieś konkrety ? To, co wysłałeś nie zawiera takowych.

  • 69. Data: 2004-02-27 09:06:07
    Od: Piotr Dulik <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Lesio5 wrote:

    > Patrzcie dzieci, jak wygląda anonim, który się wstydzi podpisać. Kolejny
    > 'odważny'.
    Wybacz że zapomniałem się podpisać.

    Piotr Dulik

  • 70. Data: 2004-02-27 11:11:21
    Temat: Obudzić moderatora!
    Od: "Remigiusz Kubiak" <k...@N...gazeta.pl>

    OBUDZIĆ MODERATORA , bo śpi już ponad 2 doby (od 9-tej z minutami rano
    25.02., a jest południe 27-go! Nic dziwnego, że autorzy postów tak długo
    czekają na edycję swego postu. A ja szukam pracy i chcę pracy oferowanej!