PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana - Moderator › pl.praca.oferowana - Moderator
    From: "Jacek Ściubisz" <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pl.praca.oferowana - Moderator
    Date: Thu, 19 Feb 2004 13:38:41 +0100

    Może nie mam racji, więc proszę mnie poprawić.
    Mam pewien problem z moderatorem grupy pl.praca.oferowana, i o ile mogę
    sobie z tym poradzić to innych pracodawców może to skutecznie zniechęcić.

    Od zeszłego tygodnia (piątek) staram się wysłać ogłoszenie o pracę na
    wspomnianą grupę.
    Za pierwszym razem po, dwóch dniach otrzymuję odpowiedź, że mam złe
    kodowanie znaków i że brak jest informacji o formie zatrudnienia. Rozumiem,
    usuwam wszystkie polskie znaki, bo wydaje mi się że kodowanie mam ustawione
    poprawnie (co zaraz się pewnie okaże). Formę zatrudnienia dopisuję, bo
    chociaż chciałem zostawić to sobie do negocjacji, to rozumiem co to jest
    wymóg.

    Tego samego dnia wysyłam drugie poprawione zgłoszenie. Odpowiedź dostaję o
    19:00 dnia następnego. "...ogłoszenie jest nieczytelne...", faktycznie
    zapomniałem o jednej literce w słowie "pełen". Poprawiam, choć nie bez
    nerwów, bo zaznaczyłem w ogłoszeniu, że potrzebuję kogoś PILNIE do końca
    tego tygodnia.

    Na następny dzień (wtorek) wysyłam ogłoszenie ponownie i dziś (czwartek)
    dostaję identyczną odpowiedź. Już zacząłem pisać pikantny list do
    moderatora, ale mnie oświeciło i sam znalazłem problem - polska literka w
    moim nazwisku w polu "OD", w nagłówku ogłoszenia.

    No i teraz pytania:
    Jeżeli to automat odpowiada na obecność polskich znaków w ogłoszeniu to
    czemu trzeba na nią czekać dwa dni?
    Jeżeli ktoś tam siedzi i wieczorami sobie to sprawdza to może powinien już
    iść na emeryturę, albo rentę?
    Jeżeli ktoś moderuje grupę, to czy nie może zmienić jednej literki na
    odpowiednie kodowanie, albo czy nie ma do tego jakichś automatów?
    Ilu ludzi mniej znających się na temacie zrezygnowało z zamieszczenia swoich
    ogłoszeń na tej grupie?
    No i podstawowe pytanie. Czy ta konkretna grupa faktycznie powinna być
    obwarowana tyloma wymogami co do ogłoszeń?
    Czy dla ludzi, którzy szukają pracy forma ogłoszeń faktycznie jest taka
    ważna? Czy mamy tu doczynienia z przerostem formy nad treścią?

    Jestem dziwny, czy faktycznie trzeba coś z tym zrobić?

    Jacek Ściubisz