PracaGrupypl.praca.dyskusje › pilnie poszukuję

  • 11. Data: 2004-05-15 21:46:17
    Temat: Re: pilnie poszukuję
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "twika" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c85v85$2cjj$1@news.atman.pl...
    > Z przyczyn niezależnych usciesniony niewolnik misosoftu .(ale to juz
    > niebawem się zmieni:))) )

    Ale na grupach to chyba poczatkujacy ?:)
    krzysztof

    ---

  • 12. Data: 2004-05-15 22:41:38
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    twika <t...@i...pl> zapodał(a):
    > Z przyczyn niezależnych usciesniony niewolnik misosoftu .(ale to juz
    > niebawem się zmieni:))) )
    [...]

    Naucz się odpowiadać _pod_ postami - wtedy napiszesz w CV,
    że 'bardzo zaawansowany informatyk'.
    A tak poważnie - netykieta się kłania.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 13. Data: 2004-05-16 07:35:54
    Od: "twika" <t...@i...pl>

    Prawda nigdy nie uzywałem grup dyskusyjnych do poszukiwania pracy gdyz nie
    było takiej potrzeby :))
    Ale dziekuję za uwagi .
    pozdrawiam:))

  • 14. Data: 2004-05-16 09:02:58
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    > Prawda nigdy nie uzywałem grup dyskusyjnych do poszukiwania pracy
    > gdyz nie było takiej potrzeby :))
    > Ale dziekuję za uwagi .
    > pozdrawiam:))

    raczej nigdy do niczego nie uzywałeś ( aś ) grup dyskusyjnych ...
    a do uwag wpierw należy się zastosować , a potem za nie dziękować

    ps czy deklaracja kodowania to poziom zbyt zaawansowany dla *takiego
    informatyka* ?

  • 15. Data: 2004-05-17 20:43:05
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    twika <t...@i...pl> zapodał(a):
    > Prawda nigdy nie uzywałem grup dyskusyjnych do poszukiwania pracy gdyz nie
    > było takiej potrzeby :))
    > Ale dziekuję za uwagi .

    Uwagi, które nie przynoszą skutków są nic nie warte...

    > pozdrawiam:))

    również.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 16. Data: 2004-05-18 08:36:53
    Od: "Wieniek" <j...@p...onet.pl>

    > Te, "ynformatyg" z bogatym.. ehmm.. "doświadczeniem"... A odpowiadanie
    > NAD cytetem też było zamierzone ? I nieprzycięcia posta ? Że o tym
    > pierwszym w HTML'u nie wspomnę... :>
    >

    > --
    > Pozdrawia m.

    Ludzie co sie czepiacie faceta ??
    To juz nie mozna pytania zadać na grupę ???
    Po co są grupy ?? dzis w czasie frustracji tonący brzytwy sie chwyta, a ze Wy
    wszyscy wspaniali informatycy macie prace i z niej sobie tą grupę czytacie, to
    macie szczescie i mozna wam tylko pozazdroscic (tylko uwazajcie czy sie za
    bardzo nie obijacie ) , wiec nie pchajcie tych ludzi pod wodę .
    Czytając te Wasze mądre przycinki i ynteligentne odpowiedzi czuję sie
    zażenowany: stanem polskiej mentalnosci.
    Jak Nie Macie Facetowi nic do powiedzenia TO PRZYNAJMNIEJ sie nie odzywajcie...

    pozdrowienia.

  • 17. Data: 2004-05-18 11:12:36
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Wieniek wrote:
> [...]
    > zażenowany: stanem polskiej mentalnosci.
    > Jak Nie Macie Facetowi nic do powiedzenia TO PRZYNAJMNIEJ sie nie odzywajcie...

    Caly bajer polega na tym, ze wiekszosc z tych osob, ktore odpowiedziala
    MIALA cos do powiedzenia w przeciwienstwie do autora watku.
    Takie male pytanko.
    Sytuacja jest nastepujaca.
    Jestes w teatrze.
    Wszyscy elegancko ubrani.
    Kulturalne rozmowy.
    Wpada lysol w dresie i na starcie zaczyna rzucac miesem.
    Co robisz? Pewnie nic.
    A co zrobisz jak kilka osob zacznie lysolowi tlumaczyc, ze zachowuje sie
    nieodpowiednio? Zaczniesz wymyslac tym osobom, ze sie czepiaja i jak nie
    maja nic do powiedzenia to lepiej niech sie zamkna?
    No to gratuluje "stanu mentalnosci"...
    --
    Robert