PracaGrupypl.praca.dyskusjepanienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych › Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    From: a...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: panienki z ministerstwa pracy śmieją się bezrobotnych
    Date: Thu, 18 Jul 2002 10:11:20 +0000 (UTC)
    Sender: Anna Parol <a...@q...astercity.pl>

    MerlinXP <M...@p...onet.pl> wrote:

    > Porażające - rzeczywiscie odechciewa się płacić podatków i słuchać o tych
    > wszystkich inicjatywach, programach.
    > Poziom cynizmu i "zepsucia" pani z ministerstwa robi wrażenie.

    Faktycznie Panna przegiela, jak by napisala to prywatnie
    nie bylo by problemow, blad zrobila piszac
    to z firmowego kompa... i adresu

    Co nie usprawiedliwia tych milych Panow, ktorzy
    zaczeli w dosc "ciekawy" sposob odpowiadac
    na forum i kierowac w jej strone mase bardzo
    kunsztownych i wyuszukanych epitetow,

    No dobra ateraz bez lania wody...
    Jestem troche uczulona na wjezdzanie na jakas "Panienke/biurwe"
    bo ona pracuje gdzies tam,
    Sama to przezylam i nie zycze nikomu, nie jest to mile i przyjemne
    nie wiem dlaczego jest tyle agresji, zawisci, i chamstwa.
    Szczegolnie przez internet... ludzie sie robia odwazni
    bo nie widza drugiej osoby, tylko pisza listerki na ekranie...

    Ja tego nie zrozumiem... a Tych kilku panow mozna by z czystym
    sumieniem poslac na abusa moze pismo od ISP nauczylo by ich kultury
    a przynajmniej dalo do myslenia...
    nie wiem czy takie wypowiedzi nie lapia sie nawet pod jakis paragraf
    i jak by sie Jej chcialo mogla by sie sadzic...

    Reasumujac, faktycznie moim zdaniem Panna zachowala sie bardzo
    nieprofesjonalnie i powinna dostac za to od przelozonego

    Ale tak samo nalesy podjac jakas reakcje wzgledem tych
    wszystkich stosujacych bardzo niewyszukany jezyk w dyskusji...
    przepraszam w rzucaniu wyzwisk bo to nie byla dyskusja...

    Anka