PracaGrupypl.praca.dyskusje › opieka nad dzieckiem - krótkie pytanie

  • 1. Data: 2002-02-24 10:24:28
    Temat: opieka nad dzieckiem - krótkie pytanie
    Od: <i...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Feb 2002 19:52:56 +0100, Krzysztof Krajewski
    <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> wrote:

    >Nie można. Inaczej, wg usatawy osoba bezrobotna to taka, która m.in.
    >nie uczy się.
    >Jeśli chodzi o oferty pracy, nic nie daje. UP jest zbędną instytucją.
    >Jako absolwent poszukujący pracy na własną rękę zarejestrowanie w UP
    >daje Ci ubezpieczenie zdrowotne. Nie licz jednak na to, że jakiś tam
    >urząd znajdzie Ci pracę.

    Moja żona od czasu ukończenia szkoły kilka razy musiała zmieniać pracę
    (takie czasy niestety) i ZA KAŻDYM RAZEM ofertę pracy znalazła właśnie
    w UP!
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2002-02-25 09:03:57
    Temat: Re: opieka nad dzieckiem - krótkie pytanie
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > no wiec na ch...... ci staż (ze tak brzydko powiem) i to bezplatny skoro
    masz
    > pare lat doswiadczen ??????
    > puknij sie chlopie w glowe. Jak slysze takich jak ty to mi sie chce plakac
    ze
    > Nasza machina edukacyjna produkuje takich bufonow
    >
    > nie pozdrawiam Cie
    >
    > Mariusz

    powiedzmy, ze mam taki kaprys - a juz zupelnie powaznie
    od 5 lat nie mialem zadnych wakacji i po obronie mam w planach
    kilku mc pobyt gdzies w cieplych krajach i przyznam szczerze,
    ze moglybym popracowac za kase jest tylko jeden problem
    nikt nie zatrudni osoby wiedzac, ze ta za 3 mc ucieknie z kraju
    (pomijam fakt, ze proces rekrutacji trwa pare mc)

    nie uwazam sie za bufona, do tej pory pracowalem nie dla kasy
    a dla mozliwsci rozwoju - traktujac to jako pewna inwestycje w siebie,
    ktora predzej czy pozniej sie zwroci
    szczerze wspolczuje - z takim podejsciem do zycia musi byc tobie
    bardzo ciezko w zyciu.......

    mimo wszystko pozdrawiam serdecznie,

    millo