PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktoś próbował ankietera w Estymatorze

  • 1. Data: 2002-02-23 19:39:01
    Temat: Ktoś próbował ankietera w Estymatorze
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    > Z samego rachunku prawdopodobienstwa wychodzi, że jest jakas ilosc mlodych osob na
    poziomie, ale
    > gina w tłumie bylejakości

    a z mojej obserwacji wynika, ze o "doswiadczonych" mozna powiedziec to samo.
    IMHO nie jest _najwazniejsze_ czy jest sie "doswiadczonym" czy "wyksztalconym"
    czy nawet ani jedno ani drugie czy nawet i jedno i drugie.
    Z moich obserwacji wynika ze po prostu wiekszosc ludzi srednio nadaja sie
    do jakiejkolwiek pracy. bardzo niewiele osob mysli o tym jak ZROBIC, znacznie
    wiecej jak robic a najwiecej jak sie nie narobic...
    obserwacja rynku pracy, rekrutacji, znajomych pracownikow i znajomych
    biznesow i "biznesow" prowadzi do wnisku, ze:
    1. bardzo trudno znalesc dobra prace
    (bo pracodawcy nie sa swieci, bo niewiele ciekawego sie dzieje w PL, jesli
    nie jest sie urodzonym handlowcem)
    2. nie mniej trudno znalesc sensownego pracownika
    i to bez wzgledu na wymagania, apanaze itp. itd.
    takze przyuczyc pracownika jest bardzo trudno - lata leca,
    a bledy wciaz te same.
    pracownik, nawet ten dobry czasem musi przejsc przez dziesiatki rozmow zeby sie
    "zalapac"
    pracodawca nawet sensowny musi przebrnac przez setki chetnych zeby cos wybrac,
    a potem i tak musi powtorzyc rekrutacje... :-\ bo albo czlwiek sie nie nadal,
    albo zwial do Ameryki, albo doszedl do wniosku, ze mieszkanie z dala od mamy
    kosztuje go znacznie wiecej niz mu sie wydawalo wiec chce 100% podwyzki...

    pozdrawiam

    romekk

  • 2. Data: 2002-02-28 02:02:45
    Temat: Re: Ktoś próbował ankietera w Estymatorze
    Od: "Barbara M" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bruti" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam ludzi , którzy brali udział w loterii wizowej 2002 i zostali
    > zakwalifikowani do rozmowy w ambasadzie.
    > Miałbym kilka pytań szczegółowych dotyczących samej rozmowy i warunków
    > otrzymania zielonej karty .

    A czyzby juz powiadamiali????

    L.

  • 3. Data: 2002-03-06 09:01:53
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Cześć,
    Chciałam zapytać na czym polega Twoje "zbyt duże doświadczenie do tej
    pracy"....bo może ja też mam za duże i nie ma sensu zawracać sobie głowy??/
    Mała