PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia i urlop

  • 1. Data: 2006-02-12 07:56:21
    Temat: okres wypowiedzenia i urlop
    Od: "Staszek" <s...@p...onet.pl>

    Prosze o porade. W piatek 10 lutego wreczylem mojemu pracodawcy wypowiedzenie
    umowy o prace z zachowaniem 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia. Urlop za
    zeszly rok mam wykorzystany +1 dzien z tego roku.
    Pracuje wiec do 24 lutego wlacznie. Przychodze dzisiaj do pracy (tak, w
    niedziele tez pracuje) i patrze, ze w grafiku na przyszly tydzien ustalono mi
    urlop wypoczynkowy na 15 i 16 lutego. Moim zdaniem pracodawca nie moze mi
    narzucic kiedy mam wykorzystac przyslugujacy mi jeszcze urlop. A co, jesli bede
    chcial wziac te 2 dni wolnego na samym koncu, czyli 23 i 24 lutego?
    Czy pracodawca ma prawo decydowac kiedy dac mi urlop?

    Staszek

  • 2. Data: 2006-02-12 08:21:23
    Temat: Re: okres wypowiedzenia i urlop
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Czy pracodawca ma prawo decydowac kiedy dac mi urlop?

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-02-12 10:55:08
    Od: "bublik" <b...@f...com>

    Użytkownik "Staszek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > Czy pracodawca ma prawo decydowac kiedy dac mi urlop?

    Tak, ale w porozumieniu z toba. Ustalony termin mozna przesunac, ale musisz
    to umotywowac "waznymi przyczynami".

    .