PracaGrupypl.praca.dyskusje › Naliczenie odsetek przez Urząd Skarbowy (trochę NTG)

  • 1. Data: 2005-10-06 09:09:46
    Temat: Naliczenie odsetek przez Urząd Skarbowy (trochę NTG)
    Od: "Robert" <robson254@_wytni_poczta.onet.pl>

    Dzień dobry,
    Nie wiem czy adresuje pytanie na właściwą grupę ale spróbuje:
    Pomyliłem się w zeznaniu podatkowym za rok 2004 na "x" kwotę.
    I teraz będę musial zapłacić należyte odsetki Urzędowi Skarbowemu.
    Znalazłem sobie taki wzorek w necie:
    Należna kwota urzędowi="x"*0,16*liczba_dni_zwłoki/365.
    Nie wiem czy dobrze to naliczam:)
    W Urzędzie Skarbowym nie doczekałem się jeszcze odpowiedzi
    ile mam zapłacić a czas ponagla.
    Dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2005-10-06 09:23:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Robert napisał(a):
    > Dzień dobry,
    > Nie wiem czy adresuje pytanie na właściwą grupę ale spróbuje:
    pl.soc.prawo.podatki

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl