PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :)

  • 1. Data: 2007-12-21 16:26:02
    Temat: ogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :)
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tym razem o nic nie pytam ;)

    Niniejszym chciałem się z Wami podzielić moim zaskoczeniem, jakie wywołało
    ogłoszenie na pl.praca.oferowana. Zamieścił je zakład fotograficzny.

    Jest jakiś "widełek" płacowy (jeden, bo górnej granicy nie widać ;), jest
    opis charakteru pracy i oferta przyuczenia do pewnych zadań. Dawno nie
    widziałem czegoś podobnego. Ogłoszenie nie jest idealne, ale prezentuje się
    bardzo przyjaźnie na tle papki dynamicznie rozwijających się firm
    oferujących wysokie wynagrodzenie, adekwatne do osiągniętych wyników :]

    Gratulacje dla pana Maćka :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2007-12-22 21:16:39
    Temat: Re: ogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :)
    Od: b...@b...pl

    Kapsel wrote:
> [...]
    > się bardzo przyjaźnie na tle papki dynamicznie rozwijających się firm
    > oferujących wysokie wynagrodzenie, adekwatne do osiągniętych wyników :]

    Zassałem - obaczyłem -japę rozdziawiłem.
    P. Maciej wydaje się najbardziej normalnym człowiekiem pod słońcem.
    Mało tego, mogli by się pilnie uczyć od niego najbardziej zas...ni HR-owcy z
    tzw. 'poważnych firm'. Jest konkret - obowiązki, godziny pracy,
    realistyczne wymagania, oczekiwania, jest wreszcie stawka.
    *Tak się właśnie pisze ogłoszenia dziatki*.