PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie a urlop

  • 1. Data: 2007-12-20 07:39:24
    Temat: Re: Wypowiedzenie a urlop
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-12-20 08:41 [news.internetia.pl] napisał(a):

    > Chociaz ogolnie o to czy decyzja co do formy - wybranie urlopu badz
    > pieniazki nalezy do mnie czy do pracodawcy ?

    Zależy od pracodawcy.

    Mówi o tym art. 167(1) KP:
    "W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowiązany
    wykorzystać przysługujący mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca
    udzieli mu urlopu."

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 2. Data: 2007-12-20 07:41:40
    Temat: Wypowiedzenie a urlop
    Od: "news.internetia.pl" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanko przysluguje mi 13 dni urlopu za okres 2007 z tym ze skladam
    wypowiedzenie i mam takie pytanko. Czy pracodawca mam obowiazek udzielic mii
    tego urlopu czy tez to on wybiera np ze za te dni mi zaplaci ?

    Chociaz ogolnie o to czy decyzja co do formy - wybranie urlopu badz
    pieniazki nalezy do mnie czy do pracodawcy ?

    Dzieki