PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :) › Re: ogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :)
    From: b...@b...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogłoszenie na pl.praca.oferowana - pochwała :)
    Date: Sat, 22 Dec 2007 22:16:39 +0100

    Kapsel wrote:
    > Jest jakiś "widełek" płacowy (jeden, bo górnej granicy nie widać ;), jest
    > opis charakteru pracy i oferta przyuczenia do pewnych zadań. Dawno nie
    > widziałem czegoś podobnego. Ogłoszenie nie jest idealne, ale prezentuje
    > się bardzo przyjaźnie na tle papki dynamicznie rozwijających się firm
    > oferujących wysokie wynagrodzenie, adekwatne do osiągniętych wyników :]

    Zassałem - obaczyłem -japę rozdziawiłem.
    P. Maciej wydaje się najbardziej normalnym człowiekiem pod słońcem.
    Mało tego, mogli by się pilnie uczyć od niego najbardziej zas...ni HR-owcy z
    tzw. 'poważnych firm'. Jest konkret - obowiązki, godziny pracy,
    realistyczne wymagania, oczekiwania, jest wreszcie stawka.
    *Tak się właśnie pisze ogłoszenia dziatki*.