PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenia na pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2007-01-14 14:12:14
    Temat: ogloszenia na pl.praca.oferowana
    Od: "InfoServe" <pracaprogramista*@infoserve*.pl>

    Witam,
    moze ktos stwierdzi, ze to niewłaściwe miejsce. Ale mam nadzije, ze te grupe
    czyta czasem moderator grupy praca oferowana.
    Po raz drugi wyslalam ogloszenia na grupe. Pierwszy raz nie ukazalo sie
    żadne. Byc moze forma pracy nie byla tam jasno sprecyzowana.
    Tym razem jednak ogloszenie spelnia wszystkie kryteria zamieszczone w FAQ.
    Jednak ukazało się tylko 1.
    Pisałam na e-mail do moderatora i nie dostalam odpowiedzi. Moze jestem
    niecierpliwa.
    Ale zależy mi, aby ogłoszenia ukazały się szybko. Już czekam 2 tydzień a
    moderator widać umieszcza je tylko w weekendy. Nie mam o to pretensji.
    Może jednak przeczyta tego posta i jeszcze raz sprawdzi moje ogloszenia.

    Pozdrawiam

    Alicja

  • 2. Data: 2007-01-15 10:39:05
    Temat: Re: ogloszenia na pl.praca.oferowana
    Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>

    InfoServe napisał(a):
    > zależy mi, aby ogłoszenia ukazały się szybko.

    i dlatego powstała alt.pl.praca.oferowana

    --
    Matt Z

  • 3. Data: 2007-01-17 22:03:01
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    InfoServe napisał(a):

    > moze ktos stwierdzi, ze to niewłaściwe miejsce. Ale mam nadzije, ze te grupe
    > czyta czasem moderator grupy praca oferowana.

    Czyta.

    > Po raz drugi wyslalam ogloszenia na grupe. Pierwszy raz nie ukazalo sie
    > żadne. Byc moze forma pracy nie byla tam jasno sprecyzowana.

    Nie tak. Z tych przesłanych 5-tego, jedno nie miało sprecyzowanej formy,
    drugie nie miało sprecyzowanego miejsca (w temacie). Te które przeszło 11
    to właśnie te trzecie.

    > Tym razem jednak ogloszenie spelnia wszystkie kryteria zamieszczone w FAQ.
    > Jednak ukazało się tylko 1.

    Trzy. Dzisiaj. Mam dość duże opóźnienia traz, co muszę przyznać. Niedługo
    mam nadzieję zaangażować dodatkowych ludzi, wtedy sytuacja powinna się
    poprawić. Póki co, jest jak jest, za co przepraszam.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl