PracaGrupypl.praca.dyskusjeogloszenia na pl.praca.oferowana › Re: ogloszenia na pl.praca.oferowana
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ogloszenia na pl.praca.oferowana
    Date: Wed, 17 Jan 2007 22:03:01 +0000 (UTC)

    InfoServe napisał(a):

    > moze ktos stwierdzi, ze to niewłaściwe miejsce. Ale mam nadzije, ze te grupe
    > czyta czasem moderator grupy praca oferowana.

    Czyta.

    > Po raz drugi wyslalam ogloszenia na grupe. Pierwszy raz nie ukazalo sie
    > żadne. Byc moze forma pracy nie byla tam jasno sprecyzowana.

    Nie tak. Z tych przesłanych 5-tego, jedno nie miało sprecyzowanej formy,
    drugie nie miało sprecyzowanego miejsca (w temacie). Te które przeszło 11
    to właśnie te trzecie.

    > Tym razem jednak ogloszenie spelnia wszystkie kryteria zamieszczone w FAQ.
    > Jednak ukazało się tylko 1.

    Trzy. Dzisiaj. Mam dość duże opóźnienia traz, co muszę przyznać. Niedługo
    mam nadzieję zaangażować dodatkowych ludzi, wtedy sytuacja powinna się
    poprawić. Póki co, jest jak jest, za co przepraszam.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl