PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenia "dam prace"

  • 11. Data: 2004-03-30 21:05:01
    Temat: Re: ogloszenia "dam prace"
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 30 Mar 2004 21:03:48 +0200, gdy "libra"
    <l...@o...pl> napisał:

    >a co to jest komercyjny adres służbowy? Czy płatne konto pocztowe
    >o takim samym brzmieniu jak wcześniejsze bezpłatne jest już
    >tym wymarzonym komercyjnym adresem służbowym?
    >A może ważniejsze jest by adres (i telefon i faks) był niezmienny
    >w długim okresie czasu, co daje choć cień szansy, że ktoś jest obecny
    > na rynku długo i nie ma powodów do ukrywania się.

    Ależ z mailem i stroną jest bardzo podobnie jak z danymi "normalnymi".

    Jeśli "firma" podaje tylko numer komórki i skrytkę pocztową, to mamy
    prawo przypuszczać że to krzak.

    Jeśli firma podaje darmowy adres internetowy, to mamy prawo
    przypuszczać, że to coś podejrzanego, bo wiele osób może w parę godzin
    pościągać grafiki z zachodnich galerii, założyć stronę i udawać kogoś,
    kim nie są.

    Własna domena oznacza stabilność istnienia, prawo do używania danej
    nazwy (teoretycznie ale zawsze), potwierdza, że ktoś w internecie nie
    jest dla zabawy, wreszcie - we 'whois' np. www.dns.pl można sprawdzić
    wszystkie dane podmiotu, który zarejestrował domenę.

    Robert

  • 12. Data: 2004-03-30 22:32:37
    Od: "ukasik..." <u...@g...pl>

    > a co to jest komercyjny adres służbowy?

    piszac "komercyjny" cytowalem Ciebie.

    > Czy płatne konto pocztowe
    > o takim samym brzmieniu jak wcześniejsze bezpłatne jest już
    > tym wymarzonym komercyjnym adresem służbowym?

    nie koniecznie musi byc platne, poza tym nie jest wazne to co jest przed
    malpa tylko po. niestety o2.pl, op.pl, wp.pl itp jakos do mnie nie przemawia
    :/
    jeszcze jak jest podana nazwa firmy to jest szansa ze ogloszenie nie jest
    wajcha... ale osobiscie na takich "anonimowych" ogloszeniach przejechalem
    sie juz kilka razy i teraz omijam je lukiem.
    a watek poruszylem na grupie bo ciekaw bylem czy inne osoby szukajace pracy
    postepuja podobnie do mnie czy moze zdarzaja sie przypadki ze jednak mozna
    trafic na wartosciowe ogloszenie...

  • 13. Data: 2004-03-30 22:57:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ukasik..." <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracy
    > postepuja podobnie do mnie czy moze zdarzaja sie przypadki ze jednak mozna

    Moze byc ogloszenie normalnej firmy z kontem na wp czy innym onecie.
    Jesli ktos chce zachowac dyskrecje, a nie korzysta z uslug hr , to konto na
    wlasnej domenie daje duzo informacji, wystarczajacych do identyfikacji
    firmy.
    Mozna zalozyc tez sytuacje, gdy oglaszajacy chce w sytuacji gdy firma
    przykladowo ma jeden czy dwa adresy mailowe do ktorych ma dostep wiecej
    osob, zapewnic sobie splyw odpowiedzi poza normalnym obiegiem informacji w
    firmie, a moze i w sposob calkiem niezauwazalny dla podwladnych.
    Sa tez nawet dosyc duze firmy, ktore nie doceniaja internetu i uwazaja, ze
    konto darmowe, lub podniesione z darmowego na wp, wystarczy do ewentualnego
    odebrania maila, gdy jakis dziwak go wysle.
    pzdr
    Krzysztof

    ---

  • 14. Data: 2004-03-31 21:25:24
    Od: smok <m...@o...pl>

    Gdy nadszedł dzień Tue, 30 Mar 2004 13:14:22 +0200
    "libra" <l...@o...pl> rzekł:

    > Internet nie jest aż tak dobrym medium reklamowym
    > jak wydaje się specom od sprzedaży tego typu usług. Tak więc na razie
    > nie inwestuję.

    Bo internet w założeniu nie jest medium reklamowym tylko informacyjnym.
    Służy nie do zareklamowania a do przedstawienia oferty. Wiem, że leży to
    blisko, ale mimo wszystko różnice są znaczące. Adres w zarejestrowanej
    domenie powoduje zwiększenie odczuwanej _wiarygodności_ firmy, jej
    stabilnej pozycji na rynku i daje możliwość łatwiejszego znalezienia
    kontrahenta. Oczywiście nie na zasadzie wyszukania go po hasłach z
    branży, ale jeżeli wiem że firma jest ogólnopolska i ma nazwę "iksiński"
    to mam duże szanse że znajdę zarejestrowaną domenę iksinski.pl lub
    iksinski.com.pl.

    --
    Slack'it!
    SMOK of the M.I.B's ping, ping, jest tam kto?

  • 15. Data: 2004-04-01 21:22:23
    Od: sap <t...@o...pl>

    Katarzyna Sokół wrote:
    > Użytkownik "libra" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety muszę się pod tym podpisać.
    > Kilka miesięcy temu założyłam adres na tlenie do celów szukania pracy.
    > Wysyłałam z niego tylko i wyłącznie aplikacje na ogłoszenia w prasie i w
    > internecie.
    > Dziś jest to konto najbardziej spamowe (gł. zagraniczne) bardziej niż moje
    > wp.pl które mam od ponad 5 lat.
    >
    > Smutne ale prawdziwe:(

    Jeszcze smutniejsze jest to, ze najwieksze firmy w tym kraju i te
    najbogatsze robia to samo.......

  • 16. Data: 2004-04-02 10:51:06
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    ukasik... napisał(a):

    > pierwszy rzut oka "powazne" a na koncu adres na o2.pl, wirtualnej
    > polsce, onecie itp.

    podaj gdzies firmowy adres e-mail a juz nigdy nie dasz sobie rady ze
    spamem. ja kiedys takiego konta uzywalem do newsow a takze adres byl
    publikowany na www. teraz dziennie dostaje 30-50 sztuk spamu + 200-300
    razy wirus od osób, które mnie maja w ksiazce adresowej.

    Tak wiec juz nigdy, nigdzie nie podam firmowego adresu email, a jesli
    juz musze to w formacie takim jak w stopce.

    tak wiec nie dziw sie mailom na darmowych serwerach, bardzo duzo osob
    tak robi - innego wyjscia nie ma. po wstepnej selekcji juz odpowiadaja
    z firmowego konta.

    a tak przy okazji: dalem kiedys ogloszenie na grupie praca.oferowana i
    w ciagu kilku dni dostalem z 50 maili. po tygodniu, dwoch, miesiacu
    nadal dostawalem oferty i roznisty spam bo sie okazalo, ze te
    ogloszenia automatycznie laduja na jakis portalach o pracy.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,