PracaGrupypl.praca.dyskusje › oficjalnie pierwsza praca

  • 1. Data: 2003-01-22 17:19:48
    Temat: oficjalnie pierwsza praca
    Od: Itta <kdziwota@op.(bez tego)pl>

    pytanie do specow od prawa pracy (i nie tylko)

    pracowalam dotychczas na umowe-zlecenie
    ostatnia - mija roczek
    studiuje zaocznie - zlbliza sie ostatni semestr
    mam mozliwosc zalapania sie do lokalnej gazety (hmm niby poletat)
    niezbyt zasobnej w finanse
    od wydawcy a zarazem naczelnego moge dostac ok 300 zl
    byl pomysl z programem "pierwsza praca" co pozwoliloby mi utrzymac
    UP doplaca w takiej sytuacji
    ale z tego co wiem dotyczy to absolwentow

    i tu pytanko
    czy mozna pokombinowac inaczej ?
    czy wydawnictwo w tym przypadku nie mogloby skorzystac z jakis form wsparcia
    dofinansowania jako wsparcie zatrudienia ?

    pozdr

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    Blogoslawiony ten, ktory nie majac nic do powiedzenia nie obleka tego w
    slowa.
    JT

  • 2. Data: 2003-01-23 15:20:01
    Temat: Re: oficjalnie pierwsza praca
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    jesli dziala na terenie wysokiego bezrobocia (i UP ma kase) lub jestes
    niepelnosprawny to tak.

  • 3. Data: 2003-01-23 15:20:43
    Od: "The_foe" <t...@w...pl>

    Użytkownik "The_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jesli dziala na terenie wysokiego bezrobocia (i UP ma kase) lub jestes
    > niepelnosprawny to tak.

    aha i pod warunkiem ze jestes bezrobotnym (zarejestrowanym)