PracaGrupypl.praca.dyskusjeoficjalnie pierwsza praca › oficjalnie pierwsza praca
    From: Itta <kdziwota@op.(bez tego)pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: oficjalnie pierwsza praca
    Date: Wed, 22 Jan 2003 18:19:48 +0100

    pytanie do specow od prawa pracy (i nie tylko)

    pracowalam dotychczas na umowe-zlecenie
    ostatnia - mija roczek
    studiuje zaocznie - zlbliza sie ostatni semestr
    mam mozliwosc zalapania sie do lokalnej gazety (hmm niby poletat)
    niezbyt zasobnej w finanse
    od wydawcy a zarazem naczelnego moge dostac ok 300 zl
    byl pomysl z programem "pierwsza praca" co pozwoliloby mi utrzymac
    UP doplaca w takiej sytuacji
    ale z tego co wiem dotyczy to absolwentow

    i tu pytanko
    czy mozna pokombinowac inaczej ?
    czy wydawnictwo w tym przypadku nie mogloby skorzystac z jakis form wsparcia
    dofinansowania jako wsparcie zatrudienia ?

    pozdr

    Blogoslawiony ten, ktory nie majac nic do powiedzenia nie obleka tego w
    slowa.
    JT