PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytania ?

  • 1. Data: 2003-01-22 17:49:26
    Temat: Pytania ?
    Od: "romain.boucq" <r...@w...fr>

    Witam,

    Jestem francuzem i napisam list o polski ludzi. Chce mi wiec jak trzeba
    zaczynac ten list. W angielski, napisam "Dear ...", jak to co po polsku ?

    Dziekuje.

    Pozdrawiam,

    Romain

  • 2. Data: 2003-01-22 18:04:22
    Temat: Re: Pytania ?
    Od: "Majus74" <g...@p...onet.p>

    Mozna napisac:

    Szanowny Panie/Pani,

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-01-22 19:27:23
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "romain.boucq" <r...@w...fr> wrote in news:b0mlkr$amm$1@news-
    reader11.wanadoo.fr:

    /ciach.../

    > Jestem francuzem i napisam list o polski ludzi. Chce mi wiec jak trzeba
    > zaczynac ten list. W angielski, napisam "Dear ...", jak to co po polsku
    > ?

    zaczynasz

    "Szanowny Panie," / "Szanowna Pani," / "Szanowni Panstwo,"

    a konczysz

    "Z powazaniem,"

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-01-22 21:08:19
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    romain.boucq wrote:

    > Jestem francuzem i napisam list o polski ludzi. Chce mi wiec jak trzeba
    > zaczynac ten list. W angielski, napisam "Dear ...", jak to co po polsku ?

    Sorry, ze sie wtrace, ale moze sprecyzuj co to powyzej oznacza:

    - dajesz ogloszenie, ze poszukujesz ludzi (proponuje lekture
    poniedzialkowej Gazety Wyborczej)
    - piszesz list do wybranych osob (tutaj, jak przedmowcy Szanowny/Szanowna)

    Flyer