PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma Banpol - ktoś pracował, pracuje

  • 1. Data: 2003-01-22 11:47:44
    Temat: firma Banpol - ktoś pracował, pracuje
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak w temacie. Wszelkie opinie mile widziane.
    Ktoś pracował, pracuje, współpracuje.

    pzdr
    Gluestick

  • 2. Data: 2003-01-23 20:21:32
    Temat: Re: firma Banpol - ktoś pracował, pracuje
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    Prosili mnie o przesłanie swojego CV (ogłaszali się jakoś pod koniec
    grudnia) ale widocznie nie odpowiadała im moja osoba.
    Wpisz w wyszukiwarce www.google.pl nazwę banpol, a dowiesz sie o nich
    pewnych rzeczy. W Rzeczpospolitej pisali o nich co nie co...
    pozdraawiam.
    mar

  • 3. Data: 2003-01-23 20:24:35
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    Aha ! Własnie widzę, że znów szukają asystentki prezesa (pod nazwą
    Biprodex )

  • 4. Data: 2003-01-24 22:38:25
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Wpisz w wyszukiwarce www.google.pl nazwę banpol, a dowiesz sie o nich
    > pewnych rzeczy. W Rzeczpospolitej pisali o nich co nie co...

    Wpisywanie w Google tego czego szukam to u mnie odruch bezwarunkowy.
    Ja pytam o to jaka atmosfera panuje w firmie, ile ludzie zarabiają,
    czy szef nie jest pierd... ;-) itp. itd.

    Na stronie firmowej (którą przeczesałem dokładnie) nie napisali by przecież,
    że np. zalegają z wypłatami 3 miechy wstecz. :-)

    Dzięki za info. Po rozmowie kwalifikacyjnej opowiem jak było ;-)

    pzdr
    Gluestick