PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy analityczne do PG

  • 1. Data: 2003-01-22 13:58:53
    Temat: Testy analityczne do PG
    Od: r...@p...onet.pl

    witam gropowiczow, czy ktos ostatnio zmagal sie moze z rozslawionymi
    testami "analityczno-logicznymi" do Procter&Gamble?

    jezeli ktos ma jakies wskazowki, ewentualnie wie gdzie mozna znalesc w sieci,
    cos podobnego do tych testow, bede wdzieczny,

    dostalem zaporszenie a taka impreze i nie wiem czego sie spodziewac,

    pozdorwienia

  • 2. Data: 2003-01-22 14:48:47
    Temat: Odp: Testy analityczne do PG
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
    sieci,
    > cos podobnego do tych testow, bede wdzieczny,

    http://www.kariera.procter.pl/przewodnik/testyk.html

    na tej stronie masz test dokładnie takiego rodzaju jaki dostaniesz do
    rozwiązania w P&G

    Wskazówka - bądź bardzo precyzyjny przy odczytywaniu pytań i odpowiadaniu.
    Czytaj wszystko dokładnie. Np. zmniejszenie produkcji "o 40%", a "do 40%" to
    różnica.
    Bądź też przygotowany na przeprowadzenie rozmowy w przypadku gdybyś zdał.
    No i weź ze sobą kalkulator

  • 3. Data: 2003-01-22 18:42:50
    Temat: Re: Testy analityczne do PG
    Od: "Kaktus" <p...@k...chip.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos podobnego do tych testow, bede wdzieczny,
    >
    > dostalem zaporszenie a taka impreze i nie wiem czego sie spodziewac,

    Sam test nie jest taki straszny. Przede wszystkim powinieneś bardzo uważnie
    czytać opisy i pytania. Czasem kruczek tkwi w jakimś sformułowaniu. Test
    składa się z kilku częsci. Pytań jest sporo, a czasu niestety nie zawiele.
    Kalkulator jest niezbędny. Radzę zacząć od tej częsci w której będziesz czuł
    się najlepiej. Rozwiązać ją jak najszybciej, tak aby mieć trochę więcej
    czasu na pozostałe. Test jest w języku w polskim.
    Po teście dowiesz się tylko czy zdałeś, czy nie. Informacje o ilości
    zdobytych punktów nie są ujawniane.
    Później jest krótka rozmowa. Pytania są raczej standardowe. Acha, rozmowa
    też jest po polsku. Co jest dalej, nie mam pojęcia.
    Acha jeszcze jedno, test można zdawać tylko raz.
    Jeżeli masz więcej pytań zapraszam na priva.

    Życzę powodzenia.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@k...chip.pl

  • 4. Data: 2003-01-22 21:12:46
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Kaktus wrote:

    > Sam test nie jest taki straszny. Przede wszystkim powinieneś bardzo uważnie
    > czytać opisy i pytania.

    Chyba jakis czas temu widzialem przykladowy test, albo niektore pytania
    na stronach PG. Zapraszam do samodzielnej pracy ...

    Flyer