PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferty pracy dla nauczycieli - gdzie ?

  • 1. Data: 2005-01-27 11:57:17
    Temat: oferty pracy dla nauczycieli - gdzie ?
    Od: "Tomasz" <t...@t...to.poczta.fm>

    Witam,

    Z moich dużo wcześniejszych poszukiwań pracy pamiętam, że była jakaś strona
    z ofertami pracy bardzo mocno ukierunkowana na nauczycieli. Nie mogę tego
    teraz znaleźć. Czy ktoś może podac ten adres ? Jeśli nawet jest
    nieaktualny - dla spokoju sumienia :-).

    A tak przy okazji to gdzie jesczcze mozna szukac takich ofert? Dodam, że
    chodzi o województwo kuj.-pom.

    Pozdrawiam

    Tomasz

  • 2. Data: 2005-01-27 23:31:00
    Temat: Re: oferty pracy dla nauczycieli - gdzie ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Tomasz; <ctal01$4o8$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > nieaktualny - dla spokoju sumienia :-).
    >
    > A tak przy okazji to gdzie jesczcze mozna szukac takich ofert? Dodam, że

    Pewnie chodzi Ci o to co szło na pl.praca.oferowana - to akurat były
    ogłoszenia z kuratorium mazowieckiego, ale może i kuj.-pom. ma podobną
    stronę - w każdym razie --> strona kuratorium.

    Flyer