PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atmosfera w Tesco

  • 1. Data: 2005-01-27 09:39:14
    Temat: Atmosfera w Tesco
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    Witam,

    Tak mnie ostatnio naszło (a bo prace zmieniłbym na inną), a tuż za
    miedzą mam Tesco (ale sklep z centralą - mnie interesuje centrala). Czy
    ktoś z P.T. Grupowiczów pracuje/pracował/ma znajomych w centrali Tesco i
    może coś więcej napisać nt. warunków pracy? Najbardziej interesuje mnie:
    podejście do pracowników (uczciwe/wyzysk), płace, jaka jest faktyczna
    przeciętna dniówka (10h, 12h, więcej?) etc. Czy wogóle warto (taka
    subiektywna ocena) - czy można się czegoś nauczyć, czy jednak jaki
    głupituki przyjdę, taki po kilku latach wyjdę... ;-)

    Aha, jeśli to ma znaczenie to charakter poszukiwanego przeze mnie
    stanowiska to specjalista (nie "manager"), ogólnie supply chain
    ewentualnie business controlling.

    --
    Pozdrawiam,
    ZyX

    Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy.
    (Oscar Wilde)

  • 2. Data: 2005-01-27 10:35:33
    Temat: Re: Atmosfera w Tesco
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    ZyX w te oto słowa się odzywa:
    > Witam,
    >
    > Tak mnie ostatnio naszło (a bo prace zmieniłbym na inną), a tuż za
    > miedzą mam Tesco
    Nie wiem czy ci to pomoże, ale Tesco dostało od Uwagi w TVN jakąś białą
    wstążkę, co znaczy, że zasady pracy tam panujące są jasne i przejrzyste.
    Real też to dostał. Szczerze mówiąc nie wiem na jakich zasadach
    przyznają te wstążki: po wnikliwych wywaiadach wśród pracowników, czy
    tylko po przepytaniu kierowników?

    pozdr
    --
    -Ja przecież tę korektę robię dla wydawnictwa przecież.
    -Ale czy to warto? Pan się namęczy, a oni i tak z błędami wydrukują.

  • 3. Data: 2005-01-27 10:46:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Real też to dostał. Szczerze mówiąc nie wiem na jakich zasadach przyznają
    > te wstążki: po wnikliwych wywaiadach wśród pracowników, czy tylko po

    Tesco nie dostało od Uwagi wstążki, tylko zapytane czy ja przyjmie,
    przyjęło. Co nie jest jednoznaczne ze są fer w stosunku do pracowników i
    prawa pracy.

  • 4. Data: 2005-01-27 11:33:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pajączek; <ctag6m$4nf$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > Real też to dostał. Szczerze mówiąc nie wiem na jakich zasadach
    > przyznają te wstążki: po wnikliwych wywaiadach wśród pracowników, czy

    Na grupie, jakiś rok temu, wyżywał się na Tesco jeden z byłych
    pracowników Tesco na Stalowej w W-wie.

    Flyer

  • 5. Data: 2005-01-27 11:46:34
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    Flyer napisał(a):

    > Na grupie, jakiś rok temu, wyżywał się na Tesco jeden z byłych
    > pracowników Tesco na Stalowej w W-wie.

    chyba trafiłem w googlach na ten wątek (że syf i generalnie nie poleca),
    ale wydaje mi się, że to dotyczyło pracy w sklepie, a ja pytam o centralę.

    być może to tylko plotka, ale podobno w centrali się całkiem przyzwoicie
    pracuje - w każdym razie chciałbym zweryfikować tę plotkę.

  • 6. Data: 2005-01-27 12:07:06
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl> wrote:
    >być może to tylko plotka, ale podobno w centrali się całkiem przyzwoicie
    >pracuje - w każdym razie chciałbym zweryfikować tę plotkę.

    Ja się tylko zastanawiam, czemu co jakiś czas pojawiają się ogłoszenia, że
    szukają prawie całej kadry kierowniczej. Tak często się tam kierownicy
    zmieniają (dotyczy to centrali, tej w Krakowie).

  • 7. Data: 2005-01-27 12:07:23
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

  • 8. Data: 2005-01-27 12:39:00
    Od: ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl>

    marcolphus napisał(a):

    > Ja się tylko zastanawiam, czemu co jakiś czas pojawiają się ogłoszenia, że
    > szukają prawie całej kadry kierowniczej. Tak często się tam kierownicy
    > zmieniają (dotyczy to centrali, tej w Krakowie)?

    no właśnie... oto pytanie...

    a co z innymi centralami firm w krakowie. panuje poglad (ja tez go
    wyznaję), że centrale firm znajdują się głównie w wawie. w krakowie znam
    tylko tesco, bp, dawny ahold (chyba się inaczej teraz nazywa) i philip
    morris.

    pogrzebie w googlach i pewnie założe wątek o perspektywach pracy i
    kariery w krakowie...

  • 9. Data: 2005-01-27 13:52:35
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    *Shady* w te oto słowa się odzywa:

    > Tesco nie dostało od Uwagi wstążki, tylko zapytane czy ja przyjmie,
    > przyjęło.

    Niech i tak będzie.

    > Co nie jest jednoznaczne ze są fer w stosunku do pracowników i
    > prawa pracy.

    O tym właśnie pisałem. Nie znamy kryteriów przyznawania tej wstążki.

  • 10. Data: 2005-01-27 14:07:03
    Od: "marcolphus" <n...@m...maila>

    ZyX <m...@p...onet.NoSpam.pl> wrote:

    >dawny ahold (chyba się inaczej teraz nazywa)

    Pewnie tak jak właściciel Carrefoura ;-)

    i philip
    >morris.

    A Motorola? Nie wiem czy to nie centrala...

    >pogrzebie w googlach i pewnie założe wątek o perspektywach pracy i
    >kariery w krakowie...

    Jestem za.

    A propos BP - tam się ciężko dostać, prawie zerowa rotacja personelu i to
    raczej tylko wtedy, gdy ktoś sam odejdzie. Wiem, bo znajoma fuksem się tam
    dostała.