PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZAROBKI DIVERSE, RESERVED ITP SKLEPY ?

  • 1. Data: 2005-01-27 12:21:25
    Temat: ZAROBKI DIVERSE, RESERVED ITP SKLEPY ?
    Od: "Bikej" <k...@w...pl>

    CZY KTOŚ Z WAS WIE ILE ZARABIA SIĘ W TAKICH SKLEPACH ZA GODZINĘ ?
    ALBO JAKA JEST PENSJA ZA MIESIĄC I W JAKICH GODZINACH SIĘ PRACUJE ?

  • 2. Data: 2005-01-27 13:04:15
    Temat: Re: ZAROBKI DIVERSE, RESERVED ITP SKLEPY ?
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    > CZY KTOŚ Z WAS WIE ILE ZARABIA SIĘ W TAKICH SKLEPACH ZA GODZINĘ ?
    > ALBO JAKA JEST PENSJA ZA MIESIĄC I W JAKICH GODZINACH SIĘ PRACUJE ?

    Nie krzycz glowa boli...

    --
    SLaw

  • 3. Data: 2005-01-27 15:47:28
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl>

    > CZY KTOŚ Z WAS WIE ILE ZARABIA SIĘ W TAKICH SKLEPACH ZA GODZINĘ ?
    > ALBO JAKA JEST PENSJA ZA MIESIĄC I W JAKICH GODZINACH SIĘ PRACUJE ?

    Carry
    900 pln na reke
    godziny pracy od 9 do 21 codziennie ( w tym przypadku) ,

    takie sklepy sa zawsze otarte tak jak jest market otwarty

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2005-01-27 16:24:48
    Od: "Beata" <s...@i...net.pl>

    > Carry

    co to znaczy?

    > 900 pln na reke
    > godziny pracy od 9 do 21 codziennie ( w tym przypadku) ,
    > takie sklepy sa zawsze otarte tak jak jest market otwarty

    co ty gadasz? centrum handlowe jest otwarte zazwyczaj 7 dni w tygodniu od
    9-21. I co pracownik tak niby pracuje za 900 na reke tak???

    moj znajomy pracuje w diverse i praca jest: dwa dni pracy 12 h i dwa dni
    wolne za ok 800 na reke. Jesli czesciej bierze "dyzury" za innych, dostaje
    wiecej kasy.

    Pozdrawiam Beata

  • 5. Data: 2005-01-27 18:25:18
    Od: "Bikej" <k...@w...pl>

    > Nie krzycz glowa boli...

    ciapślok mi się przypadkiem włączył
    pozdro

  • 6. Data: 2005-01-27 21:01:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Bikej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ciapślok mi się przypadkiem włączył

    No to jak piszesz bezwrokowo, to celuj w zajecie przy ktorym bedzie to atut.

    szomiz
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 7. Data: 2005-01-28 11:05:08
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Z tego co slyszalem( pewne zrodla):

    Diverse:
    za godzine (umowa zlecenie) 5,3zl netto
    pracuje sie tyle godzin ile jest otwarty sklep, zalezy od 10:00
    do 21:00 ( w centrach handlowych) od 9:00 do 18:00 przy np wiekszych
    ulicach, we weekendy do 16:00 chyba (np Wolnosci w Chorzowie albo
    Florianska w Krakowie)
    Miesiecznie zarabiasz roznie( zalezy od sklepu) np w duzych ciagach
    handlowych kolo 1000zl (umowy z zeszlego roku) natomisat w "ulicznych"
    sklepach kolo 700-800zl!
    Oczywiscie sa tez premie jezeli wyrobi sie "target"-czyli narzucony prze
    firme limit po osiagnieciu ktorego dostaje sie za karzde 1000zl ponad kolo
    100zl brutto premi do wyplaty (na pracownika)
    Diverse posiada rozniwz zajebisty (sorki za wyrazenie) pakiet socjalny!!
    Bony na swieta oraz 3 razy w roku "ubranie robocze" za free okreslony
    ciuszek z najnowszej kolekcji:) oraz 50% znizki w Diversach w Polsce :)
    grafik pracy mozna sobie fajnie dostosowac i mozna siw wymieniac na wolne:),
    chyba ze jest to umowa-zlecenie to juz jest troszke inaczej

    Reserved:
    Cen nie znam dokladnie ale zarobki sa chyba najmniejsze!! Praca tzw na
    Akord! Czyli bijesz sie o klienta! MAsz placone za kazdego klienta im wiecej
    obsluzysz tym wiecej zarobisz! wahania plac od 500 - 800 ( w duzych
    sklepach) ale zeby zarobic to trzeba naprawde skakac po ludziach! jest to
    tzw system motywacyjny!!!

    TopSecret i crooptown to to samo co reserved! sklepy te sa marka spolki LPP
    S.A prac wyglada podobnie!

    House:
    Krakowska firma ktora niezle placi! zatrudnia swietnych ludzi ale atmosfera
    pracy jest delikatnie mowia chu#*&#%jowa! zero szacunku ze strony
    zmanierowanych kierownikow i regionalnych i sklepowych! daja tez szmatki
    jako "ubranie robocze" :) ale nie polecam bo swira mozna dostac i wlasna
    samoocena siega dna po ciezkim tygodniu pracy :(

    w rankingu wg mnie wyg;ada to tak (od najlepszego)
    1. Diverse
    2. House
    3. Reserved i inne z seri LPP S.A.

    UWAGA: praca u prywaciarza czyli kogos kto bierze w "franczyze" sklep np
    diverse czy inny nie wyglada tak kolorowo jak w samej firmie! prywaciarz ne
    daje "mundurkow" ma sie tylko 10% znizki na kolekcje zarabia kolo 600zl przy
    pracy 11h dziennie wiec wesolo nie jest! i szybko mozna wyleciec!

    pozdrawiam