PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferta od urzedu pracy › Re: oferta od urzedu pracy
    From: Michał <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: oferta od urzedu pracy
    Date: Sun, 6 Aug 2006 22:41:24 +0200

    Użytkownik "polorob" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:eb58ur$nv4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > niestey to jest taka praca że nikt tam nie chce pracować a najgorsze jest
    > że zarobki to najnizsza krajowa praca po godzinach
    > (oczywiście za darmo) i praca we wszystkie soboty (już tam pracowałem) a
    jak
    > chce się opuścić miejsce pracy po 15 to
    > właściciel zamyka zakład na klucz żeby nikt nie wyszedł.
    > proszę o porade jak wyjść z tej sytuacji.

    Byłem w podobnej sytuacji (ok 2 tyg temu pisałem o tym). Facet sie
    strasznie wkurzył jak usłyszał o co chodzi, bo tacy nie szukają ludzi tylko
    niewolników, jest gośc to ok !! - a nasze kochane państwo im w tym pomaga.
    Oczywiście koleś z UP dobrej oferty ci nie da bo tam są chętni. Jak nie
    wyjdziesz z tego cało to spytaj o zawieszenie zasiłku - ja tak zrobiłem i
    ten miesiąc mam z głowy z ofertami.
    Czytałeś ostatnio o zmniejszającym się bezrobociu ?? To już masz odpowiedź
    dlaczego się zmniejsza - państwo szuka frajerów do manofaktur, kto się nie
    zgodzi ten odpada a z definicji bezrobotnym jest ten kto jest zarejetrowany
    w UP a nie ten kto nie ma pracy !!!
    Jeżeli zdecydujesz się pójść do tego pracodawcy to ściemniaj chociaż że musi
    ci dać umowe o prace bo z tym masz wrócić do UP. Wtedy jak sie da to L4
    pierwszego dnia, a po pierwszym miesiącu sądź sie albo za l4 albo za brak
    ubrania ... chamstwo chamstwem bo juz nie ma rady na to. Jak można wogóle
    myśleć żeby kogoś zmusić do pracy dla mnie ??? Taki pracodawca to jeszcze
    człowiek czy już zwierze ???