PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzi pozytywne z Eurobanku › Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: odpowiedzi pozytywne z Eurobanku
    Date: Tue, 8 Jul 2003 12:42:38 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.110

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7643.000005d4.3f0a828f@newsgate.onet.pl...

    > no po po jakiego robi sobie jaja z ludzi ?

    Hmmm, jakie jaja? Ze ma troche popaprane - z punktu widzenia pracownika
    wymagania (tak zakladam, bo ich nie znam) a malo placi? A kto dzis placi
    duzo przy takiej sytuacji na rynku? Jakbys mial wlasny bank to bys
    przyjmowal jak leci? Asie bo ma ladne oczy i Piotrusia bo przystojny? A moze
    jeszcze sluzbowa bryczka? Sprawa jest jasna - bierzesz co jest i sie
    cieszysz albo nie i nikt sie nie poplacze. Ja bym robil tak samo - to ja mam
    zarabiac jako wlascicel kokosy, a jak sie komu nie podoba to droga wolna,
    niech se zalozy swoj wlasny bank:) Smutne ale prawdziwe.
    pozdr
    /p