PracaGrupypl.praca.dyskusje › menager w hipermarkecie

  • 1. Data: 2003-07-07 12:11:54
    Temat: menager w hipermarkecie
    Od: "kostek" <g...@U...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie pracy na stanowiku menagera w hipermarkecie .
    Jaki jest zakres obowiazkow osoby zatrudnionej na takim stanowisku? jakie sa
    mozliwosci awansu?
    W chwili obecnej koncze elektronike i zastanwiam sie czy warto przyjac taka
    oferte ( nie mam zadnego doswiadczenia, wiec nie wiem czy wziac ta oferte
    czy szukac - nie wiem jak dlugo- czegos w zawodzie?
    I jeszcze jedno pytanie jakie sa zrobki osoby na takim stanowisku? Czy 2000
    netto dla osoby bez doswiadczenia na tym stanowisku jest ok ( dodam sie ze
    wiaze sie to z przeniesieniem do calkiem innego miasta).
    pozdrawiam i licze na rady.

  • 2. Data: 2003-07-07 13:21:08
    Temat: Re: menager w hipermarkecie
    Od: "Dieter" <T...@w...pl>

    Jezeli maja Cie przeniesc do Warszawy to wystarczy Ci kasy na zarcie
    +mieszkanie i nic wiecej.