PracaGrupypl.praca.dyskusje › odpowiedzi na ogloszenia

  • 1. Data: 2003-03-17 19:55:50
    Temat: odpowiedzi na ogloszenia
    Od: l...@p...onet.pl

    mam takie zapytanie, czy moze ktos mi powiedziec, czy wysylanie swoich
    aplikacji na ogloszenia w prasie, tudziez w interenecie ma jeszcze jakis sens?
    owszem pamietam czasy kiedy jeszcze slupki liczylem, ze wysylanie swojego cv na
    ogloszenia w gazecie spotykalo sie z jakims odzewem, ale dzisaj albo cos mi
    umknelo, albo juz sie nie nadaje do tego swiata, mam wyzsze nie byle jakie i
    wysylam sobie jednoczesnie kolekcjonujac swoje wczesniej wyslane aplikacje mam
    ich ponad 400 i zadko kiedy, zeby nie powiedziec wcale ktos byl zainteresowany,
    stawiam sobie takie pytanie czy tylko mi sie tak uklada, jestem moze nie
    stworzony to takich przyziemnych spraw jak praca, czy wam roniez, wysylacie cv
    i NIC, pozdrawiam wszystkich i czekam na merytoryczne glosy w dyskusji.

  • 2. Data: 2003-03-18 07:38:45
    Temat: Re: odpowiedzi na ogloszenia
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Sens na pewno ma, chyba ze szukajac pracy stosujesz jeszcze inne sposoby.
    Dzwonisz, szukasz pomocy wśród znajomych etc:)
    Ale doskonale Cię rozumiem. Tez mam wykształcenie niebyle jakie, znajomośc
    języków, wiele atutów, które kilka lat temu gwarantowały powodzenie, a
    jednak..... również wysyłam mnóstwo odpowiedzi na ogłoszenia i rzadko kiedy
    spotykają się z odzewem.
    Jaki jest z tego wniosek? zbyr wielu nas niebyle jako wykształconych, albo
    nas tutaj nie potrzebuja.

    pozdrawiam

    nawroteczka

  • 3. Data: 2003-03-18 09:14:28
    Od: "Bronek" <s...@i...pl>

    Jak wysyłam CV mailem to dostaje około 30% odpowiedzi (oczywiści
    negatywnych), a jestem bezrobotnym od 4 lat. Ostatnio jak wysłałem CV to w
    odpowiedzi prosili o przesłanie aktualnego.

  • 4. Data: 2003-03-20 08:15:27
    Od: "mariusz" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Bronek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wysyłam CV mailem to dostaje około 30% odpowiedzi (oczywiści
    > negatywnych), a jestem bezrobotnym od 4 lat. Ostatnio jak wysłałem CV to w
    > odpowiedzi prosili o przesłanie aktualnego.

    witam, czytam sobie posty, slucham 3 i i zespolu 1,2,3 i plakac mi sie chce.
    cytat: "trudno nie wierzyc w nic .." (piosenka) ale ja jz chyba nie wierze w
    ten kraj i tych "naszych" pracodawcow..... aj poj.... kraj