PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobić?

  • 1. Data: 2003-03-17 19:04:25
    Temat: Co zrobić?
    Od: "Doktor Burski" <d...@u...wp.pl>

    Czy jako absolwent wydziału pedagogicznego ( licencjat: edukacja
    dorosłych, magisterium: pedagogika ogólna) mam upoważnienie do nauczania w
    szkole podstawowej, czy gimnazjum i jakich przedmiotów i czy wogółe ktoś
    mnie zatrudni z takim wykształceniem w szkole?
    Z góry dzięki za pomoc.

    Doktor Burski

    Wytnij wstawkę antyspamową z adresu.

  • 2. Data: 2003-03-18 08:58:27
    Temat: Re: Co zrobić?
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > szkole podstawowej, czy gimnazjum i jakich przedmiotów i czy wogółe ktoś
    > mnie zatrudni z takim wykształceniem w szkole?

    Trzeba było zapytać tego od kogo kupowałeś te dyplomy.

    mer

  • 3. Data: 2003-03-18 13:54:17
    Od: "joik" <j...@h...pl>

    Witam,
    jak na moj gust, to wydzial sam z siebie gwarantuje Ci wyksztalcenie na
    pedagoga :) Nie potrzbujesz dodatkowych kursow typu "uprawnienia
    pedagogiczne". A czy ktos Cie zatrudni to zalezy czy szkola do ktorej
    zlozysz podanie bedzie potrzebowac nowego nauczyciela.
    Co do przedmiotow jakie mozesz wykladac, to nie chce sie wypowiadac, bo
    naprawde nei wiem. Byc moze oparloby sie to o ustalenia z dyr. szkoly.

    Pozdrawiam :)

    joik