PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpowiedzi na ogloszenia › odpowiedzi na ogloszenia
    From: l...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: odpowiedzi na ogloszenia
    Date: 17 Mar 2003 20:55:50 +0100

    mam takie zapytanie, czy moze ktos mi powiedziec, czy wysylanie swoich
    aplikacji na ogloszenia w prasie, tudziez w interenecie ma jeszcze jakis sens?
    owszem pamietam czasy kiedy jeszcze slupki liczylem, ze wysylanie swojego cv na
    ogloszenia w gazecie spotykalo sie z jakims odzewem, ale dzisaj albo cos mi
    umknelo, albo juz sie nie nadaje do tego swiata, mam wyzsze nie byle jakie i
    wysylam sobie jednoczesnie kolekcjonujac swoje wczesniej wyslane aplikacje mam
    ich ponad 400 i zadko kiedy, zeby nie powiedziec wcale ktos byl zainteresowany,
    stawiam sobie takie pytanie czy tylko mi sie tak uklada, jestem moze nie
    stworzony to takich przyziemnych spraw jak praca, czy wam roniez, wysylacie cv
    i NIC, pozdrawiam wszystkich i czekam na merytoryczne glosy w dyskusji.