PracaGrupypl.praca.dyskusje › Berlitz - jaka atmosfera?

  • 1. Data: 2003-03-17 19:16:28
    Temat: Berlitz - jaka atmosfera?
    Od: "Iza" <d...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    chciałam zapytać o warunki współpracy ze szkołą językową Berlitz ze strony
    lektora. jaka atmosfera panuje w tej szkole, czy wynagrodzenie jest
    atrakcyjne, itd. itp. będę wdzięczna za wszelkie informacje.

    pozdrawiam,
    Iza

  • 2. Data: 2003-03-18 02:08:52
    Temat: Re: Berlitz - jaka atmosfera?
    Od: "Maciej Ślużyński" <c...@p...icpnet.pl>

    Moja koleżanka jest szefowa poznańskiego oddziału. Jest bardzo miła i
    sympatyczna. jeżeli sądzić po Niej - tam jest super!

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 3. Data: 2003-03-18 12:04:04
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Iza" <d...@o...pl>
    > chciałam zapytać o warunki współpracy ze szkołą językową Berlitz ze strony
    > lektora. jaka atmosfera panuje w tej szkole, czy wynagrodzenie jest
    > atrakcyjne, itd. itp. będę wdzięczna za wszelkie informacje.

    Drodzy są i maja tych samych lektorów co w tanszych szkołach od tej strony
    nie sa mili :o)

    pozdrawiam

    Ania