PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpłatność za szkolenia › odpłatność za szkolenia
    From: zoltek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: odpłatność za szkolenia
    Date: Tue, 11 Jul 2006 09:55:25 +0200

    Swego czasu firma wysłała mnie na parę szkoleń. Oczywiście musiałem
    podpisać lojalkę no i mam jeszcze rok odpracowywania tych szkoleń. Firma
    jednak płaci śmieszne pieniądze i chcę z niej odejść po odpracowaniu
    jeszcze tego jednego roku. Niestety firma wymyśliła sobie kolejne
    szkolenia w przeciągu roku tak by związać pozostałych jeszcze
    pracowników kolejnymi lojalkami. Co mogę teraz zrobić? Rozważałem kilka
    opcji ale nie wiem jak to wygląda od strony prawnej. Jechać na szkolenia
    ale nie podpisywać lojalki, pewnie zakład będzie groził dyscyplinarnym
    zwolnieniem, wymusić na zakładzie by na lojalce umieść okres do
    odpracowania maksymalnie krótki, np. pół roku, itp. Co mogę w świetle
    prawa uczynić by nie zostać zwolnionym dyscyplinarnie?

    zdrawim zoltek