PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpłatność za szkolenia › Re: odpłatność za szkolenia
  • Data: 2006-07-14 09:13:02
    Temat: Re: odpłatność za szkolenia
    Od: zoltek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):
    [...]
    > Przyszło mi także do głowy coś innego. Nie znam wprawdzie treści tej
    > lojalki ale może jest tak, że jeśli stroną wypowiadającą umowę jest
    > pracodawca to zobowiązanie przestaje istnieć. Wówczas autor odmawiając
    > podpisu albo nie zostanie zwolniony aż do "odpracowania" istniejących
    > zobowiązań, albo - zwolniony - szybciej osiągnie to, czego chce.

    Dokładnie o to właśnie chodzi, gdyby mnie zwolnił kiedy nie podpiszę
    kolejnych lojalek, to czy będę musiał wcześniej spłacić wszystkie
    zobowiązania finansowe wynikające z wcześniej podpisanych lojalek,
    niestety umowa, tzn treść dotychczasowych lojalek, tego nie precyzuje. I
    tu jest mój problem, bo bardzo byłoby mi na rękę gdyby mnie jednak
    pracodawca zwolnił ale w trybie normalnym, pracodawca to ZUS i wszyscy
    informatycy, którzy mają coś w głowie stamtąd uciekają.

    zdrawim zoltek