PracaGrupypl.praca.dyskusjeodpłatność za szkolenia › Re: odpłatność za szkolenia
  • Data: 2006-07-11 12:26:37
    Temat: Re: odpłatność za szkolenia
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Dyscyplinarnie nie zostaniesz zwolniony.

    jak dobrze pamietam, zwolnienie dyscyplinarne jest w momecie, kiedy np
    jestes pijany w miejscu pracy lub nieobecny (bez oczywiscie urlopu czy l4).
    odpowiadajac na pytanie, powiedz ze jedna firma czeka za Toba i niestety,
    przy takich warunkach jakie proponuja nie zamierzasz zostawac.
    chyba ze zmienia warunki wynagrodzenia :)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63