PracaGrupypl.praca.dyskusje › od kiedy rosnie urlop

  • 1. Data: 2003-10-17 11:27:35
    Temat: od kiedy rosnie urlop
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Witam

    Interesuje mnie taka ciekawostka. Po roku pracy nabywa sie prawo do
    20dniowego urlopu. Po jakim czasie i w jakich proporcjach dolicza sie
    dodatkowe dni do podstawowego (20 dni) urlopu? Oczywiscie nie mowie tu
    o niewykorzystanym urlopie, tylko o dodatkowych-nowych dniach.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 2. Data: 2003-10-17 13:55:49
    Temat: Re: od kiedy rosnie urlop
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 17 Oct 2003 13:27:35 +0200, ErkA
    <U...@p...onet.pl> zakodował:

> [...]
    >dodatkowe dni do podstawowego (20 dni) urlopu? Oczywiscie nie mowie tu
    >o niewykorzystanym urlopie, tylko o dodatkowych-nowych dniach.

    Nie ma dodatkowych-nowych dni.

    Prawo do pierwszego pełnego urlopu nabywasz po roku PRACY, zaś prawo
    do każdego następnego 1 stycznia następnego roku

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-17 18:44:19
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "ErkA" <U...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns941788EB8FB54WpiszTuSwojIDToken@193.110.122.
    80...
> [...]
    > dodatkowe dni do podstawowego (20 dni) urlopu? Oczywiscie nie mowie tu
    > o niewykorzystanym urlopie, tylko o dodatkowych-nowych dniach.

    po roku - 18 dni
    po 6 latach - 20 dni
    po 10 latach - 26 dni
    Taki jest wymiar uropu. O to Ci chodziło?

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 4. Data: 2003-10-17 19:33:34
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Kaktus napisał(a):

    > po roku - 18 dni
    > po 6 latach - 20 dni
    > po 10 latach - 26 dni
    > Taki jest wymiar uropu. O to Ci chodziło?

    dokladnie o to! Dzieki.