PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma pośrednictwa pracy

  • 1. Data: 2003-10-17 11:29:19
    Temat: Firma pośrednictwa pracy
    Od: chelbek <c...@g...pl>

    Witam, wszystkich

    Chciałem sie dopytać, czy miał ktoś z was ponobną sytuację, mianowicie:
    Jeśli wysyła sie aplikacje (CV) do firmy pośrednictwa pracy, to jeśli
    oni oddzwonią i dowiedzą sie ode mnie iż nie znam jakiegoś programu to
    (kończą rozmowę - standard) jakie jest prawdopodobieństwo iż oddzwonią
    jeszcze raz z nowa propozycją :) ?

    Czy zdarzyło się tak komuś, by po pierwszej średnio udanej rozmowie,
    oddzownili z kolejną propozycją ?

    Pozdrawiam
    Chelbek

  • 2. Data: 2003-10-17 19:36:17
    Temat: Re: Firma pośrednictwa pracy
    Od: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chelbek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zdarzyło się tak komuś, by po pierwszej średnio udanej rozmowie,
    > oddzownili z kolejną propozycją ?
    kiedys (2-3 miesiace) u jednego posrednika powiedzieli mi, ze sporzadza
    notatke po mojej rozmowie i beda dzwonic, ale nie dzwonia, ale chyba cienki
    jestem bo nie zadzwonili ani razu ;-) w ogole nikt do mnie nie dzwoni, ale
    mam nadzieje ze po tym jak z wasza pomoca poprawilem swoje CV i dolaczylem
    zdjecie, to bedzie duzo lepiej.

    pozdrawiam
    mariusz