PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet

  • 1. Data: 2002-10-22 12:07:49
    Temat: Praca przez internet
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl>

    Witaj Szanowych Grupowiczów

    Co sądzcie o pracy przez intenet? W ogłoszeniach oferują kokosy czyli już
    coś dziwnego. Wszysko jest piękne .... wystrczy tylko wpłacić 50 zł tzw.
    wadium które ma być oddane po podpisaniu umowy.
    Czy ktoś w zentknoł się z czymś takim i czy "wadium" zostło oddane. Jest to
    normalna praca czy może kolejna piramida finansowa?

    Pozdrawaim
    Michał

  • 2. Data: 2002-10-22 12:19:02
    Temat: Re: Praca przez internet
    Od: "yeene" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl> napisał w
    wiadomości news:ap3f2i$3rq$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > Czy ktoś w zentknoł się z czymś takim i czy "wadium" zostło oddane. Jest
    > normalna praca czy może kolejna piramida finansowa?

    Cytuję w całości, bo naiwność ludzka nie zna granic:
    1. słyszałeś o tzw. "piramidach" - pomyśl...
    2. naiwnych nie sieją , oni sami się rodzą - pomyśl...
    3. czy znasz kogoś kto zarobił by na pracy chałupniczej, tzw. składanie
    długopisów, malowanie kopert, wyplatanie warkoczy ;-)))? - pomyśl...
    4. jeżeli te przemyślenia ci nie wystarczą ... to możesz zainwestować te
    pieniądze ale potem nie pisz, że miało być tak pięknie...

  • 3. Data: 2002-10-22 13:13:24
    Od: "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl>

    Użytkownik yeene <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap3fh5$ae8$...@n...tpi.pl...
    > 3. czy znasz kogoś kto zarobił by na pracy chałupniczej, tzw. składanie
    > długopisów, malowanie kopert, wyplatanie warkoczy ;-)))? - pomyśl...

    No właśnie nie znam ... myślałem, że ktoś zna taką osobę albo przynajmjej o
    niej słyszał :-)

    P.

    Michał

  • 4. Data: 2002-10-22 18:08:38
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

> [...]
    > Czy ktoś w zentknoł się z czymś takim i czy "wadium" zostło oddane.
    > Jest to normalna praca czy może kolejna piramida finansowa?

    Postponować przed przeczytaniem...

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-10-22 21:19:27
    Od: "MST" <m...@p...onet.pl>

    "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl> wrote in message
> [...]
    > coś dziwnego. Wszysko jest piękne .... wystrczy tylko wpłacić 50 zł tzw.
    > wadium które ma być oddane po podpisaniu umowy.
    Czegoś tu nie rozumiem.
    Jeśli idę do pracy to ja zarabiam - czyli pracodawca mi płaci (a nie
    odwrotnie).
    Każdy inny przypadek to naciąganie.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-10-23 04:56:29
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Michał Przestrzelski" <m...@c...com.pl> writes:

> [...]
    > coś dziwnego. Wszysko jest piękne .... wystrczy tylko wpłacić 50 zł tzw.
    > wadium które ma być oddane po podpisaniu umowy.

    naciagactwo. co to za praca, w ktorej jeszcze zanim cokolwiek
    zapracujesz/zarobisz juz wyciagaja od ciebie kase????

    to tobie maja placic, a nie ty im.
    o ile w ogole ktokolwiek ci prace oferuje...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2002-10-24 16:03:50
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

> [...]
    > Czy ktoś w zentknoł się z czymś takim i czy "wadium" zostło oddane. Jest
    > normalna praca czy może kolejna piramida finansowa?

    cala masa osob sie z tym "zentknoła".....
    poczytaj posty na grupie.. ostatnio sporo tego bylo...
    ehh... lenistwo...
    to ja juz wole "w jakim formacie wyslac cv" :-/