PracaGrupypl.praca.dyskusjensn › Re: nsn
    From: b_art_osh <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nsn
    Date: Fri, 6 Jun 2008 03:42:13 -0700 (PDT)

    > Sprecyzuj co konkretnie chcesz robić i jakie jeszcze masz pytania. Odpowiem ci.

    OK. Zaproponowali mi przesłanie CV na stanowisko dotyczące weryfikacji
    oprogramowania. I teraz, na naszej specjalności zajmujemy się
    systemami i sieciami komputerowymi. Chodzi mi o sprecyzowanie wymagań,
    bo przykładowo wymagają umiejętności pisania skryptów powłoki, czym
    się nie zajmowałem wcześniej, ale jednocześnie na jednym z
    laboratoriów mieliśmy kilka takich skryptów napisać, więc jakąś
    podstawową wiedzę z tego zakresu mam. Ale czy jest to wieć
    "umiejętność"? Czy trzeba jednak mieć bardziej dogłębną wiedzę na ten
    temat? Albo znajomość zagadnien z zakresu SQL. Tego też wcześniej nie
    robiłem, ale mamy podobny przedmiot na uczelni.

    Chodzi mi o to, jakiej "klasy" są zadawane pytania. Czy są one bardzo
    szczegółowe, czy też na tyle znośne, że wystarczy posiadać wiedzę z
    wykładów? Czy mam zrobić sobie dogłębną powtórkę z tych przedmiotów?