PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowe obowiążki

  • 1. Data: 2009-10-05 18:28:17
    Temat: nowe obowiążki
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Szef chce mi do dotychczasowyxch obowiązków dołóżyć nowe, z intencją, by
    zostały już na zawsze. Po rozmowie stanęłona tym, żer dostanę je na 3
    miesiace, potem sie zobaczy. Mam z kadrowa ustalic nowy zakres obowiązków.
    Jak to powinno wyglądać.
    Czy:
    1 <stare obowiazki>
    2 <stare obowiązki>
    3. <nowe obowiązki>
    4. <nowe obowiązki>
    bez żadnych adniotacji o okresowości tycj nowych, czy jakieś pismo że na
    mocy... zakres obowiązków poszerza sie o...itp , czy jakoś inaczej ?

    Byłbym wdzieczy za podpowiedź. Mamy to ułożyć jutro....

  • 2. Data: 2009-10-05 19:04:02
    Temat: Re: nowe obowiążki
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Po rozmowie stanęłona tym, żer dostanę je na 3
    > miesiace, potem sie zobaczy.

    jeśli chcesz się tych obowiązków kiedyś pozbyć, radziłbym Ci zapisać
    gdzieś w aneksie te 3 miesiące... Bo za 3 miesiące szef może mieć nagłe
    zaćmienie umysłu w sprawie umówionego okresu tych zmian i wtedy będziesz
    mógł mu, wiesz co :)

    e.

  • 3. Data: 2009-10-05 21:26:42
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 21:04:02 +0200, entroper napisał(a):

    właśnie o tym myślę, tyljko nie wiem, jak to trzeba zrobić. Pewnie szef do
    mnie ma to napisac, pismo robi kadrwa i mam z nia to ulozyc. Przed rozmowa
    z szefem maiala gotowy zakres= tak jak mowisz, nie do wycofania. Teraz
    trzeba to tak napisac, zeby te 3 miesiace jakos wcisnac.

  • 4. Data: 2009-10-06 17:28:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:14esm62wiiie8.1p7gu4zr5a08y.dlg@40tude.net Marek
    <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > zostały już na zawsze. Po rozmowie stanęłona tym, żer dostanę je na 3
    > miesiace, potem sie zobaczy. Mam z kadrowa ustalic nowy zakres obowiązków.
    W moim przekonaniu zakres obowiązków stanowi część stosunku pracy
    ustanowionego w drodze zawarcia umowy o pracę. Jego zmiana to zmiana
    warunków pracy i/lub płacy i powinna być przeprowadzona drogą wypowiedzenia
    zmieniającego albo porozumienia zmieniającego.

> [...]
    > bez żadnych adniotacji o okresowości tycj nowych, czy jakieś pismo że na
    > mocy... zakres obowiązków poszerza sie o...itp , czy jakoś inaczej ?
    W ten sposób będzie to jakby aneks, czyli porozumienie zmieniające (o ile
    się zgodzisz). W treści powinno się znaleźć odwołanie do sygnatury umowy o
    pracę. Oraz tekst typu "strony zgodnie ustalają...". Jeśli już się zgodzisz
    na te dodatkowe obowiązki to radzę żądać klauzuli o okresie obowiązywania
    tego dokumentu i powrotu po jego upływie do ustaleń wcześniejszych (nie
    zaszkodzi je wypunktować) pod rygorem odmowy przyjęcia.
    Wiele ci to nie da, bo za 3 miesiące możesz dostać kolejną tego typu
    propozycję.

    PS. A w jaki sposób owe dodatkowe obowiązki mają być dodatkowo
    gratyfikowane? ;))

    --
    Jotte