PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieudokumentowana praca

  • 1. Data: 2003-02-21 17:27:17
    Temat: nieudokumentowana praca
    Od: "Kajetan Kowalewski" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam taki problem:
    w roku 2001 zdałem pomyślnie maturę, następnie pracowałem przez pół roku w
    kawiarence internetowej, nie byłem oficjalnie zatrudniony, robiłem na lewo :(
    nie przeszkadzało mi to, było zajęcie, była kasa.
    Nastał rok 2002, kafejka splajtowała, zostałem na bruku, roznosiłem ulotki,
    rozklejałem plakaty, znowu na czarno.
    Wiosną wyjechałem na parę miesięcy na zachód do pracy, nie zgadniecie
    nielegalnej ;( robiłem na budowie, sprzątałem, trochę w restauracji itp
    Wróciłem niedawno, obecnie nic nie robie i chcę się wziąć w garść.
    Powiedzcie mi czy mogę którąś z tych rzeczy które wymieniłem wpisać do CV??
    nie mam żadnego świadectwa pracy, żadnych umów itp więc kompletny brak
    dokumentacji. Jeśli tego nie wpiszę to moje CV to będzie jedna wielka bieda,
    tylko LO i nic więcej a mam już 21 lat :(
    Poradźcie?

  • 2. Data: 2003-02-21 21:59:26
    Temat: Re: nieudokumentowana praca
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    bieda,
    > tylko LO i nic więcej a mam już 21 lat :(

    wpisac to sobie mozesz wszystko. niestety nie masz na to papierow wiec to
    tak jakby nieprwda. ja bym to poprostu ladnie sformuowal ... powiedzmy
    "prace dorywcze", "prowdzenie wraz ze znajomym kafejki internetowej" (nawet
    lepiej brzmi), "praca w restauracji na zachodzie" itp. dodaj jeszcze
    praktyczna znajomosc jezyka i pochwal sie jakimis zdolnosciami. nie wiem
    gdzie startujesz do pracy ale chyba jestes dosc obrotny i przedsiebiorczy a
    to sie liczy.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 3. Data: 2003-02-21 22:21:13
    Od: "Kajetan Kowalewski" <b...@N...gazeta.pl>

    dromader <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > gdzie startujesz do pracy ale chyba jestes dosc obrotny i przedsiebiorczy a

    Cześć!

    No właśnie stąd mój dylemat, jak przekonać pracodawcę, że mam już jakieś
    doświadczenie, nie mając na to żadnych papierów :(
    Czy podawać adres tej kafejki i państwa w których pracowałem czy lepiej
    przemilczeć tą kwestię? Dopiszę bardzo dobrą znajomość sprzętu komputerowe i
    zagadnień sieciowych w związku z pracą w kawiarence internetowej :) chyba
    dobrze brzmi. Chcę tylko wyprodukować jakiś dobry CV i powysyłać do różnych
    pracodawców, nie startuje jeszcze do żadnej konkretnej posady.

  • 4. Data: 2003-02-22 00:19:08
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Kajetan Kowalewski wrote:

    [ciach]

> [...]
    > dokumentacji. Jeśli tego nie wpiszę to moje CV to będzie jedna wielka bieda,
    > tylko LO i nic więcej a mam już 21 lat :(

    Czesc.

    Warto jest napisac cos w rodzaju "praca niudokumentowana". Jest to
    zawsze cos. Ale osobiscie postawilbym na wymiane umiejetnosci oraz
    zainteresowan, skoro nie sa to studia i lata doswiadczen w pracy :)
    Prawdopodobnie bedzie to CV funkcjonalne, bo na chronologiczne masz za
    malo szkol i doswiadczenia.
    Poza tym pamietaj, ze CV to suche siano dla pracodawcy. Nie wyplyniesz
    jak czegos ciekawego tam nie wstawisz. Reszte zalatwi LM oraz sposob na
    pokonanie innych kandydatow :-)

    21 lat. Nie jest tak zle :)

    Trzymaj sie !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>