PracaGrupypl.praca.dyskusjenieudokumentowana praca › nieudokumentowana praca
    From: "Kajetan Kowalewski" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nieudokumentowana praca
    Date: Fri, 21 Feb 2003 17:27:17 +0000 (UTC)

    Witam

    Mam taki problem:
    w roku 2001 zdałem pomyślnie maturę, następnie pracowałem przez pół roku w
    kawiarence internetowej, nie byłem oficjalnie zatrudniony, robiłem na lewo :(
    nie przeszkadzało mi to, było zajęcie, była kasa.
    Nastał rok 2002, kafejka splajtowała, zostałem na bruku, roznosiłem ulotki,
    rozklejałem plakaty, znowu na czarno.
    Wiosną wyjechałem na parę miesięcy na zachód do pracy, nie zgadniecie
    nielegalnej ;( robiłem na budowie, sprzątałem, trochę w restauracji itp
    Wróciłem niedawno, obecnie nic nie robie i chcę się wziąć w garść.
    Powiedzcie mi czy mogę którąś z tych rzeczy które wymieniłem wpisać do CV??
    nie mam żadnego świadectwa pracy, żadnych umów itp więc kompletny brak
    dokumentacji. Jeśli tego nie wpiszę to moje CV to będzie jedna wielka bieda,
    tylko LO i nic więcej a mam już 21 lat :(
    Poradźcie?