PracaGrupypl.praca.dyskusje › Krotkie pytanie

  • 1. Data: 2003-02-21 14:41:26
    Temat: Krotkie pytanie
    Od: "Piotrek" <s...@i...pl>

    Witam klubowiczow

    Mam pytanie czy ktos zna strony internetowe na ktorych sa takie testy z
    ktorych mozna sie dowiedziec do jakich zawodow ma sie predyspozycje:-)

    ps
    takie cos jak jest w urzedach pracy

    Pozdrawiam
    PiTeR

  • 2. Data: 2003-02-21 16:14:24
    Temat: Re: Krotkie pytanie
    Od: "MariuszR" <m...@n...post.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam klubowiczow
    >
    > Mam pytanie czy ktos zna strony internetowe na ktorych sa takie testy z
    > ktorych mozna sie dowiedziec do jakich zawodow ma sie predyspozycje:-)

    poszukaj na www.gazeta.pl/praca albo na www.pracuj.pl powinieneś coś znaleźć

    Pozdrawiam

    MariuszR

  • 3. Data: 2003-02-21 17:22:18
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

> [...]
    >
    > Mam pytanie czy ktos zna strony internetowe na ktorych sa takie testy z
    > ktorych mozna sie dowiedziec do jakich zawodow ma sie predyspozycje:-)

    w Gazecie wyborczej byl taki test gdzies z miesiac temu, poszukaj u nich na
    stronie w dziale praca

    Asiek

  • 4. Data: 2003-02-21 21:11:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Piotrek" <s...@i...pl> writes:

    > Witam klubowiczow
    >
    > Mam pytanie czy ktos zna strony internetowe na ktorych sa takie testy z
    > ktorych mozna sie dowiedziec do jakich zawodow ma sie predyspozycje:-)

    hm.. jesli sa, to sa to testy niezbyt powazne.

    takie, jak np. mayersa-briggsa (mam nadzieje ze nie placze pisowni) sa
    opatentowane i interpretacja tychze zajmuje sie najczesciej uprawniony
    do tego psycholog.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-02-21 21:17:39
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > w Gazecie wyborczej byl taki test gdzies z miesiac temu, poszukaj u nich
    na
    > stronie w dziale praca
    >
    > Asiek

    Najlepsze wyniki wychodzą przy zakreślaniu na ślepo.

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-22 00:34:03
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Piotrek wrote:

> [...]
    >
    > Mam pytanie czy ktos zna strony internetowe na ktorych sa takie testy z
    > ktorych mozna sie dowiedziec do jakich zawodow ma sie predyspozycje:-)

    Czesc,

    Nie przesadzajmy z tym netem. Chcesz zaufac internetowym testom ?
    Lepiej zglos sie do poradni specjalistycznej i poczytaj literature
    fachowa na temat psychologii.
    Nie ma jednak jak kontakt z doswiadczonym pracownikiem.

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>