PracaGrupypl.praca.dyskusjenieudokumentowana praca › Re: nieudokumentowana praca
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nieudokumentowana praca
    Date: Fri, 21 Feb 2003 22:59:26 +0100

> [...]
    > kawiarence internetowej, nie byłem oficjalnie zatrudniony, robiłem na lewo
    :(
    > nie przeszkadzało mi to, było zajęcie, była kasa.
    > Nastał rok 2002, kafejka splajtowała, zostałem na bruku, roznosiłem
    ulotki,
    > rozklejałem plakaty, znowu na czarno.
    > Wiosną wyjechałem na parę miesięcy na zachód do pracy, nie zgadniecie
    > nielegalnej ;( robiłem na budowie, sprzątałem, trochę w restauracji itp
    > Wróciłem niedawno, obecnie nic nie robie i chcę się wziąć w garść.
    > Powiedzcie mi czy mogę którąś z tych rzeczy które wymieniłem wpisać do
    CV??
    > nie mam żadnego świadectwa pracy, żadnych umów itp więc kompletny brak
    > dokumentacji. Jeśli tego nie wpiszę to moje CV to będzie jedna wielka
    bieda,
    > tylko LO i nic więcej a mam już 21 lat :(

    wpisac to sobie mozesz wszystko. niestety nie masz na to papierow wiec to
    tak jakby nieprwda. ja bym to poprostu ladnie sformuowal ... powiedzmy
    "prace dorywcze", "prowdzenie wraz ze znajomym kafejki internetowej" (nawet
    lepiej brzmi), "praca w restauracji na zachodzie" itp. dodaj jeszcze
    praktyczna znajomosc jezyka i pochwal sie jakimis zdolnosciami. nie wiem
    gdzie startujesz do pracy ale chyba jestes dosc obrotny i przedsiebiorczy a
    to sie liczy.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy