PracaGrupypl.praca.dyskusje › nieuczciwi pracodawcy strona

  • 11. Data: 2002-08-08 12:58:45
    Temat: Re: nieuczciwi pracodawcy strona
    Od: Lukasz Wojtów <l...@f...zamosc.pl>

    Ready <b...@w...pl> wrote:
    > pracownikow. O zgroza sa to glownie mlodzi i niedoswiadczeni ludzie, ktorzy
    > juz na poczatku zwojej kariery otrzymuja zimny prysznic od zycia.

    dokladnie tak bylo ze mna i pewnym krzakiem z lublina. ale to dobrze dostac
    za mlodu malego kopa (chociaz przez ch** nie moglem kontynuowac studiow)
    niz potem w wieku 40 lat zostac calkiem na lodzie.
    pomysl ze strona jest dobry, mimo ze dla niektorych firm (jak powyzszy krzak)
    bedzie to glowny sposob walki o klienta.
    Lukasz

  • 12. Data: 2002-08-08 13:02:55
    Od: "Mirosław Pragłowski" <p...@i...pl>

    Skończcie dyskusje albo tnijcie cytaty - jak tak delej pojdzie to szybko w MB wasze
    posty pójdą.

    Mirek

  • 13. Data: 2002-08-08 13:12:20
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Ready wrote:
> [...]
    > ja opinia publiczna, niech ona decyduje kto jest zly a kto jest dobry. Jesli
    > ktos mowi cos negatywnego o jakiejs firmie, znajdzie pewnie tez ktos kto
    > mowi dobrze i tak powinno byc. Jesli nawet zdarzy sie, ze pojawi sie
    > przypadek nieuczciwej konkurencji, wowczas tym bardziej osoby posiadajace
    > pozytywna opinie o niej, beda jej bronic w przeciwnym wypadku jeszcze doloza
    > swoje 3 grosze, i wedlug mnie to jest OK. Gdyby wszyscy mowili zle, wowczas
    > taka firma juz dawno powinni sie zajac prokuratorzy lub powinna
    > zbankrutowac. Dla nieuczciwych firm grozniejsza jest opinia publiczna niz

    :) w naszym kraju malo jest takich co potrafia mowic dobrze o kims
    za to źle to bardzo chętnie.
    Chyba łatwiej jest oczerniać niż chwalić.

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-08-08 14:10:46
    Od: bozo <b...@b...pl>

    Osobiście jestem za. Anonimowośc jest sprawą priorytetową, lecz opracowano
    już pewne rozwiązania - umieszczenie strony na zagranicznym serwerze uważam
    za konieczność.

    Jak zauważył mój szanowny przedmówca, problemem jest weryfikacja, zatem
    stawiam wniosek o opracowanie projektu skutecznej i dyskretnej kontroli
    poprawności wpisów do bazy. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, gotów jestem
    założyć i poprowadzić prywatną listę dyskusyjną obsługującą w/w temat.

    Jednak "nec Hercules contra plures" - proszę zatem o ustosunkowanie się do
    pomysłu, a następnie konstruktywną krytykę bądź zgłoszenia.

    pozdrawiam wszystkich

  • 15. Data: 2002-08-08 14:55:38
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> wrote in message
    [...]
    "Najtrudniej
    Jesli

    > :) w naszym kraju malo jest takich co potrafia mowic dobrze o kims
    > za to źle to bardzo chętnie.
    > Chyba łatwiej jest oczerniać niż chwalić.

    Niestety to prawda - watpie czy znalazloby sie wiele osob broniacych firmy
    na ktore ktos zaczal pisac cos negatywnego. A nawet jesli, reakcja
    wiekszosci prawdopodobnie bedzie w stylu "a co, pracujesz u nich?". Tak ze
    zeby spelniac swoje zadanie to musialoby sie opierac raczej na weryfikacji i
    dowodach, niz kontrargumentach zadowolonych pracownikow / klientow /
    whatever.

    > Wojtek

    Pzdr, WWTK

  • 16. Data: 2002-08-08 15:46:06
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam>

    Użytkownik "WWTech" napisal:

    > Niestety to prawda - watpie czy znalazloby sie wiele osob
    > broniacych firmy na ktore ktos zaczal pisac cos negatywnego.
    > A nawet jesli, reakcja wiekszosci prawdopodobnie bedzie
    > w stylu "a co, pracujesz u nich?".

    Wyznaje zasade, ze jesli gdzies nie mozna wejsc od frontu to trzeba
    drzwiami kuchennymi. Skoro czarna lista to w wiekszosci minusy moze
    lepszym rozwiazaniem bedzie stworzenie rankingu najlepszych firm?

    1. Zadna normalna firma nie zaskarzy nikogo kto ich reklamuje
    2. Konkurencja na pewno chwalic nie bedzie

    Oczywiscie obok nazwy firmy pojawia sie uzasadnienia. Po stworzeniu bardzo
    duzej bazy bedzie wiadomo - firmy, ktorych w niej nie bedzie sa bardzo
    kiepskie lub nijakie.

    No ale tego typu rankingi chyba sa juz organizowane, choc moze na mniejsza
    skale.

    pozdrawiam
    Greg

  • 17. Data: 2002-08-08 15:56:58
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Lukasz Wojtów napisal:

    > a czy wyroki sadow pracy sa jawne?
    > jesli tak to:
    > 1. ktos zglasza firme (podaje numer sprawy i oddzial sadu)
    > 2. autorzy weryfikuja sprawe (jesli wyroki jawne to jeden telefon)
    > 3. umieszczaja lub nie na stronie

    Proponuje jeszcze raz rozwazyc zasady.
    Znam firme, ktorej nalezy unikac jak ognia ale wiem, ze zadnej sprawy w
    sadzie jeszcze bylo.

    --
    Tyrmand

  • 18. Data: 2002-08-08 16:18:30
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam> wrote in message

> [...]
    > kiepskie lub nijakie.
    >

    > No ale tego typu rankingi chyba sa juz organizowane, choc moze na mniejsza

    Tzn. ranking najlepszych firm zorientowanych na ich obecnych / przyszlych /
    potencjalnych pracownikow?
    Bardzo dobry pomysl. Tego chyba jeszcze nie bylo.

    > pozdrawiam
    > Greg

    Pzdr, WWTK

  • 19. Data: 2002-08-08 17:34:45
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl.nospam>

    Użytkownik "WWTech"

    > Witam,

    Dzien dobry :)

    > Tzn. ranking najlepszych firm zorientowanych na ich
    > obecnych / przyszlych / potencjalnych pracownikow?

    Dokladnie. Za co przyznawac plusy decydowaliby sami ludzie - za to, ze
    odpowiadaja kandydatom, za niezaleganie z wyplatami, za mila atmosfere w
    pracy itd.

    > Bardzo dobry pomysl. Tego chyba jeszcze nie bylo.

    W sumie Polacy to taki narod, ze wola marudzic i oczerniac niz chwalic,
    wiec specjalnie bym sie nie zdziwil ;) Ale tak powaznie, to mysle ze
    jednak gdzies juz cos takiego bylo. Skoro jednak o tym nikt nie wie to
    widac za malo to zostalo rozreklamowane. Dzieki grupie dyskusyjnej mozna
    to "rozdmuchac" solidniej.

    Teraz uwaga bo bede marzyl - a kto wie? Moze za kilka lat baza danych
    bedzie juz tak popularna, ze firmy beda robic wszystko aby sie na niej
    znalezc? ;)

    pozdrawiam
    Greg

  • 20. Data: 2002-08-08 18:00:36
    Temat: Odp: nieuczciwi pracodawcy strona
    Od: "Grzegorz B." <e...@g...pl>

    > Bardzo dobry pomysl. Tego chyba jeszcze nie bylo.

    Ale właśnie powstaje chyba coś podobnego:
    http://info.onet.pl/531080,10,item.html