PracaGrupypl.praca.dyskusje › niestandardowe zwolnienie - jak od strony formalnej?

  • 1. Data: 2005-06-16 09:56:30
    Temat: niestandardowe zwolnienie - jak od strony formalnej?
    Od: "putpit" <p...@g...pl>

    czy to w ogóle realne, abym złożył wypowiedzenie skutkujące odejściem z
    pracy 15 sierpnia?
    słyszałem, że po złożeniu wypowiedzenia należy przepracować cały miesiąc
    następujący po podpisaniu wypowiedzenia.
    umówiłem się słownie z pracodawcą, że będę pracował do 15 sierpnia, z tym że
    to jemu zależy na tym terminie, ja chciałbym wcześniej, ale już się tak
    dogadaliśmy i jest ok
    jednak nie chciałbym potem się obudzić z ręką w nocniku, że będę musiał
    pracować cały sierpień.

  • 2. Data: 2005-06-16 10:23:31
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    putpit napisał(a):
> [...]
    > dogadaliśmy i jest ok
    > jednak nie chciałbym potem się obudzić z ręką w nocniku, że będę musiał

    Masz tzrymiesieczny termin wypowiedzenia czy miesieczny a chodzilo ci o
    prace do 15-o lipca?

    Spisz uzgodnienia w dokumencie "Wypowiedzenie za porozumieniem stron"
    "Zgodnie z porozumieniem ustnym wypowiadam w dniu dzisiejszym umowe o
    prace za porozumieniem stron bez zachowania ustawowego terminu
    wypowiedzenia.
    Rozwiazanie umowy nastapi z dniem 15-o sierpnia"

    Daj podpisane dwa egzemplarze i po podpisaniu przez pracodawce kopia dla
    ciebie.

  • 3. Data: 2005-06-16 10:58:41
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 16 Jun 2005 11:56:30 +0200, na pl.praca.dyskusje, putpit napisał(a):

    > czy to w ogóle realne, abym złożył wypowiedzenie skutkujące odejściem z
    > pracy 15 sierpnia?

    Realne - jeżeli to będzie porozumienie stron, lub umowa jest zawarta tylko
    do tego dnia.
    Ale czy ty masz w ogóle jakąś umowę?
    Zeby dowiedzieć się czegoś dokłanie trzeba trochę więcej napisać.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2005-06-16 14:35:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 16 Jun 2005 11:56:30 +0200, "putpit"

    >czy to w ogóle realne, abym złożył wypowiedzenie skutkuj?ce odej?ciem z
    >pracy 15 sierpnia?

    Od kiedy pracujesz u tego pracodawcy i jaką masz umowę?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded