PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenia umowy o prace tryb natycmiastowy z winy pracodawcy

  • 1. Data: 2005-06-15 20:29:51
    Temat: wypowiedzenia umowy o prace tryb natycmiastowy z winy pracodawcy
    Od: "krzys" <...@...pl>

    witam
    mam umowe na czas nieokreslony pracuje ponad 1 i 1/2 roku. pracodawca nie
    wywiazuje sie z placenia pensji tzn zawsze jest posliz od 2 do 16 dni
    pozatym nie oplaca w terminie zusu np ostatnio zaplacone jest za marzec czy
    sa to powody do rozwiazania umowy z winy pracodawcy w trybie
    natychmiastowym?(zalezy mi bo mam mozliwosc pracyw nowym miejscu odrazu)

    krzys

  • 2. Data: 2005-06-16 14:16:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Jun 2005 22:29:51 +0200, "krzys" <...@...pl>
    zakodował:

    >czy
    >sa to powody do rozwiazania umowy z winy pracodawcy w trybie
    >natychmiastowym?

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded