PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lista nieuczciwych pracodawców

  • 1. Data: 2005-06-16 10:43:37
    Temat: Lista nieuczciwych pracodawców
    Od: "Marx" <s...@s...pl>

    Gdzie w internecie można opisywać co spotkało daną osobę u byłego pracodawcy
    ?
    Chodzi mi o stronę, gdzie mogę podać dokładny adres pracodawcy i co mnie u
    niego spotkało.
    Pozdr

  • 2. Data: 2005-06-16 11:41:14
    Temat: Re: Lista nieuczciwych pracodawców
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be>

    Marx napisał(a):
> [...]
    > ?
    > Chodzi mi o stronę, gdzie mogę podać dokładny adres pracodawcy i co mnie u

    To ja sie dolaczam do pytania. Zreszta takich jak my jest pewnie wielu.
    Jesli nie ma takiej strony, to mozna by sie zgadac i ja stworzyc, tylko
    najpierw nalezaloby zapytac na pl.soc.prawo o aspekty prawne takiego
    rozwiazania.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 3. Data: 2005-06-16 12:04:38
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jesli nie ma takiej strony, to mozna by sie zgadac i ja stworzyc, tylko
    > najpierw nalezaloby zapytac na pl.soc.prawo o aspekty prawne takiego

    Juz iles razy bylo omawiane.

    Problemem jest weryfikacja i to, ze ludzie trzesa portkami odnosnie
    powiedzenia czegos zlego o jakiejs firmie publicznie, bo sie boja, ze
    dostana za to wilczy bilet przy szukaniu kolejnej pracy. Byly proby robienia
    takich inicjatyw, pamietam np. cos takiego jak bodajze pracodawcy.prv.pl,
    ale byly tam ze 2 wpisy miesiecznie...

    Do przedpiscy przedpiscy: Tobie nikt nie zabrania opisac wszystkiego, co Cie
    spotkalo na stronie www i wrzucic ja na Siec. Jesli masz wielu znajomych
    majacych www albo zdolasz przekonac do tego ludzi - zdobadz wiele linkow do
    niej na innych stronach, co moze ja wypozycjonowac w Google wyzej niz
    oficjalna strona danej firmy i znajdzie to kazdy, kto wpisze w wyszukiwarke
    nazwe danej firmy - czarny PR, ktory powinien zadowolic kazda msciwosc,
    oczywiscie skuteczny wtedy, gdy autor opisu wyglada na zrownowazona i
    kompetentna jednostke, a nie na zaplakanego histeryka.

    I.

  • 4. Data: 2005-06-16 20:38:42
    Od: Rafał <t...@...polsce.pl>

    Immona dnia Thursday 16 of June 2005 14:04 raczył pisać...:

    > Użytkownik "BbT" <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> napisał w
    > wiadomości news:42b1655c@news.home.net.pl...
    > pracodawcy

    > Juz iles razy bylo omawiane.

    Dobrze by było zrobić w końcu coś takiego...

    > Problemem jest weryfikacja i to, ze ludzie trzesa portkami odnosnie
    > powiedzenia czegos zlego o jakiejs firmie publicznie, bo sie boja, ze
    > dostana za to wilczy bilet przy szukaniu kolejnej pracy.

    Najlepiej więc zbierać informacje od ludzi, którzy się z takimi firmami
    rozstali.

    > Byly proby
    > robienia takich inicjatyw, pamietam np. cos takiego jak bodajze
    > pracodawcy.prv.pl, ale byly tam ze 2 wpisy miesiecznie...

    Bo i domena kiepska (nie oszukujmy się...)
    Obecnie rejestracja czegoś w .net czy .com.pl nie jest tak strasznie
    droga... A pozycja w przeglądarkach zawsze wyżej...

    Co do obawiania się nie potrzeba pisać nazw firm i stanowisk...
    Wystarczy opisać co ta firma robi, gdzie się mieści.... Starczy.

    Pozdrawiam
    Rafał