PracaGrupypl.praca.dyskusjenie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie › nie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie
    From: Mateusz Pronobis <a...@s...fghjkl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nie rozliczona zaliczka i wypowiedzenie
    Date: Mon, 29 Oct 2007 19:17:03 +0100

    Witam,
    zmieniam prace, wlasnie konczy mi sie okres wypowiedzenia i pojawil sie
    problem, przynajmniej dla mnie.

    Dwa dni po zlozeniu wypowiedzenia okazalo sie ze mam nie rozliczona
    zaliczke z marca (7 miesiecy temu). Zawsze rozliczam sie pod koniec
    miesiaca, ewentualnie z poslizgiem 2,3tyg pozniej juz ksiegowa robila
    sie nerwowa wiec ZAWSZE MUSIALEM sie rozliczyc.

    W kazdym miesiacu biore sporo zaliczek i oddaje sporo faktur wiec za
    cholere nie pamietam co bylo 7 miesiecy temu, pamietam tylko ze sie
    rozliczalem ;) bo inaczej bym nie dostal nowych zaliczek.

    Co zrobic z tym problemem ? jezdzic i szukac duplikatow po calym
    wojewodztwie ? czy to problem pracodawcy ze mu sie fv gdzies zgubily ?

    I jak sie to ma do swiadectwa pracy ( czy jak sie tan papier nazywa
    ktory dostane na koniec) bo nie mam czasu jezdzic i szukac faktur bo
    musze zaczynac nowa prace ;)

    Pozdrawiam.

    --
    Mateusz Pronobis