PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak w aplikacji umiescic oczekiwania finansowe?

  • 1. Data: 2007-10-29 08:03:16
    Temat: jak w aplikacji umiescic oczekiwania finansowe?
    Od: tom <p...@o...pl>

    Witam,

    Jak to zrobic aby mialo to rece i nogi i redakcyjnie bylo to poprawne?
    Mam dosc rozmow kwalifikacyjnych gdy na sam koniec slysze ze fimr
    chcialaby zatrudnic kogos za pol darmo...
    Wymagania maja olbrzymie zazwyczaj, wiec jesli spelniam je to chcialbym
    adekwatnie zarabiac. A przynajmniej 10% wiecej niz teraz, wiec raczej
    nie sa t sumy astronimiczne. Jednak wiekszosc firm szuka kogos za pol
    darmo.
    Jak to zalatwic aby wyeliminowac juz na etapie wysylania aplikacji. Aby
    pracodawca byl swiadomy ile od niego oczekuje?

    pozdr,

  • 2. Data: 2007-10-29 08:32:16
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 29 Pa , 09:03, tom <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Jak to zalatwic aby wyeliminowac juz na etapie wysylania aplikacji. Aby
    > pracodawca byl swiadomy ile od niego oczekuje?

    Dodaj do CV pozycje oczekiwania finansowe i okres swoj poziom minimum.

    Ew dodaj stosowna informacje w liscie motywacyjnym.

    Ew umiesc ja w tresci emaila, do ktorego dolaczasz cv i lm.

    W czym problem?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2007-10-29 13:09:14
    Od: p...@g...pl

    > Dodaj do CV pozycje oczekiwania finansowe i okres swoj poziom minimum.
    >
    > Ew dodaj stosowna informacje w liscie motywacyjnym.
    >
    > Ew umiesc ja w tresci emaila, do ktorego dolaczasz cv i lm.
    >
    > W czym problem?

    polecam dodawanie tego w CV. Gdy dodalem informacje o oczekiwanych
    zarobkach w LM, na pierwszej rozmowie zostalem zapytany o nie i z miny
    widzialem ze nie mieszcza sie w widelkach. Na moja sugestie ze
    napisalem kwote w LM panienka specjalistka od HR z rozbrajajacym
    usmiechem stwierdzila "ale ja mam przed soba tylko CV".
    Dla ulatwienia - duza znana firma o zasiegu ogolnopolskim
    Czy ktos z Was ma rowniez wrazenie, ze bardzo czesto decyzje czy
    pasujecie czy tez nie do danej firmy na pierwszym etapie podejmuja
    osoby niemajace zielonego pojecia o stanowisku, na ktore aplikujecie?
    A w stanowiskach technicznych badz co badz licza sie bardziej
    umiejetnosci niz mozliwosc zrobienia show przed hrowcem... Osobiscie
    mi sie wydaje, ze zamiast wybierac 15 osob, z ktorymi pani
    specjalistka od HR sie spotka a nastepnie z tej grupy wybierze dajmy
    na to 3, ktore "przejda dalej" i beda juz rozmawiac z konkretnymi
    osobami bedacymi w temacie, rownie dobrze mozna by dziecku dawac te
    CVki i niech sobie wylosuje...

    ale to tak troch nie na temat, wiec koncze :)

    pozdrawiam,
    A.

  • 4. Data: 2007-10-29 13:15:14
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    p...@g...pl pisze:

> [...]
    > na to 3, ktore "przejda dalej" i beda juz rozmawiac z konkretnymi
    > osobami bedacymi w temacie, rownie dobrze mozna by dziecku dawac te

    Mam taką zasadę, że coś na kształt listu motywacyjnego piszę
    normalnie w treści maila, dołączając jako plik PDF jedynie życiorys. I
    to w mailu kiedyś umieściłem moje oczekiwania finansowe. Rozmawiałem z
    właścicielem kilkuosobowej firmy i dopiero na 3. spotkaniu okazało się,
    że pan nie doczytał informacji z maila odnośnie moich oczekiwań. A
    podczas rozmów posiłkował się wydrukiem mojego CV. Tak więc teraz jestem
    zdania, aby takie dość ważne informacje umieszczać w CV.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-10-29 16:36:39
    Od: ps <p...@o...pl>

    p...@g...pl pisze:

> [...]
    > napisalem kwote w LM panienka specjalistka od HR z rozbrajajacym
    > usmiechem stwierdzila "ale ja mam przed soba tylko CV".

    no własnie!
    LM zwykle nie czytaja z uwagą, albo wcale nie czytaja...
    Drukuja zazwyczaj CV, a maila w tresci ktorego moglbym to napisac z
    reguly juz nie. Dokumenty (z reguly tylko cv), kraza pomiedzy HR i
    kierownictwem dzialu do ktorego aplikuje. I w sumie to tylko na cv patrza.

    A jak to ujac w cv? Zazwyczaj cv jest podzielony na kilka blokow:
    wiadomosci ogolne (nazwiska, imiona, kontakty, itp.), wyksztalcenie,
    doświadczenie zawodowe, dodatkowe kwalifikacje, zainteresowania. I gdzie
    mam to dopisac aby mialo to rece i nogi? Pewnie gdzies na koncu - ale
    jakos nie spotkalem sie aby ktos tak pisal...

  • 6. Data: 2007-10-29 22:10:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 29 Oct 2007 17:36:39 +0100, ps <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    >mam to dopisac aby mialo to rece i nogi? Pewnie gdzies na koncu - ale
    >jakos nie spotkalem sie aby ktos tak pisal...
    IMHO po danych, wyksztalceniu i doswiadczeniu. Przed dodatkowymi i
    zainteresowaniami... Na szarym koncu, po zainteresowaniach moze ktos
    nie zauwazyc :)

    Ew. jak chcesz zwrocic na siebie wieksza uwage to daj na prawym
    marginesie obrocone o 90stopni. Na pewno nie przegapia tresci i
    zapamietaja Cie jako wyrozniajacego sie z tlumu.

    Ja w swoim LM zrobilem pare motywow wyrozniajacych i na rozmowach
    mowiono ze zostalem zapamietany albo witano mnie jako "a to Pan co sie
    wyroznil" w pozytywnym znaczeniu tych slow - zreszta takie powitanie
    pozwolilo mi pociagnac ten watek rozmowy i zadac na starcie pare slow
    szanownym komisjom m.in. o to jak moj list wypadl - a dobre slowa
    rekurtujacych na starcie na pewno dodaja pewnosci siebie :)

    WAM
    --
    nazwa.pl - nie polecam - same problemy
    kiedys polecalem ale widze ze sie mylilem :)